Harley szemszöge:
Miután bementünk mindenki eltűnt. Így hát elindultam valami innivalót keresni magamnak. Nem sokkal később megtaláltam a bárpultot.
-Egy kólát! - mondtam.
- Semmi keverék kicsilány? - kérdezte vigyorogva.
- 1. Nem vagyok kicsilány! 2. Ne vigyorogjál mert mindjárt letörölöm a jókedvet arról a kis egoista pofádról! 3. Add már ide az italomat mert szomjan halok! - soroltam fel neki.
- Jól van már! - forgatta a szemét.
Ekkor már nem bírtam és lekevertem neki egy pofont.
- Anyád temetésén forgasd a szemedet te barom! - kaptam fel a kólámat majd ott hagytam.
Engem annyira fel lehet idegesíteni ezzel s szemforgatás dologgal. Igaz én is szoktam...de az más!
Hirtelen valaki nekem ütközött.
- Úristen! Ne haragudj! - segített fel.
- Dehogy haragaszok! - nevettem.
- Lyna vagyok. Lyna Cate! Hermész lánya. - mondta.
- Nem hiszem, hogy te akarsz velem beszélgetni. - hajtottam le a fejem.
- Miért?
- Harley Adams vagyok. Hádész lánya. A "Szigonytolvaj"...
- És akkor mi van? - kérdezte mosolyogva.
- Hát...mindegy! - vigyorogtam zavarodottan.
Alaposan megnézve a lányt, barna haja volt és ugyan ilyen színű barna szeme.
Szájával kajánul vigyorgott. Tiszta Connor és Travis!- Van kedved valamit inni? - kérdezte.
- Nem köszi! Én oda nem megyek vissza!
- Miért?
- Pofon vágtam a pultost. - kérdően nézett rám.
- Idegesítő volt. És lekicsizett. Illetve forgatta a szemét.- Én ilyenektől ki készülök. - mondta Lyna.
- Nekem mondod! - nevettem fel.
- Én viszont elmegyek magamnak innivalót szerezni. - mondta.
- Rendben! Majd keress meg! - kiabáltam utána.
Ekkor valaki megragadta a kezemet.
Ismerős.
Oda fordultam...és...SKY!- Elhívhatom a hölgyet táncolni? - vigyorgott.
- Nem!
- Ugyan! Ne kéresd magad! - kezdett el táncolni.
Pechemre pont ekkor indult el valami lassú szám.
- Tudsz keringőzni? - kérdezte.
- Persze...hogy nem! Minek nézel engem? Úri hölgynek? - hazudtam.
- És most engedj el! - forgattam a szemem.- Nem!
- De!
- Nem!
- De! - ám hiába ellenkeztem kénytelen voltam ezt a kört vele táncolni.
Nagyon nehezen, de valahogy vége lett.
- Hála istennek! - mondtam.
- Ilyen könnyen nem szabadulsz meg tőlem! - ragadta meg a csípőmet és elkezdett kihúzni a tömegből.
- Engedj el! - ordítottam.
Ekkor valaki kikapott a fiú kezéből és elfutott velem.
Ránéztem.
Szőke haj.
Kék szem.
Retina kiégető aura.
Apollón!Mire észbe kaptam már a Hádész bungalló előtt álltunk.
Idáig is el hallatszott a zene.
Az isten finoman a derekamra tette a kezét és megfogta a kezemet.Lassú táncba kezdtünk.
- Én...köszönöm... - suttogtam.
- Semmiség volt! - vigyorgott.
- De most komolyan. Egyre többször segítesz rajtam. - motyogtam.
- Szerintem egy ilyen gyönyörű hölgyön még Zeusz is segítene. - súgta a fülembe, én pedig fülig pirultam.
A továbbiakban nem szólalt meg egyikünk sem. Furcsa volt, de élveztem a közelségét.
Várj Harley!
Miket gondolsz!
Hiszen Ő egy isten.
Miért lehetnél belé szerelmes!
Nem,nem,és nem!Mire észbe kaptam. A zenének vége lett. Kissé csüggedten léptem volna hátra Apollóntól. Ismétlem VOLNA. Viszont a fiú keze még mindig a derekamon pihent.
Felnéztem rá(Kissé magasabb mint én). Nem tudtam mit akar. Hirtelen elvette a kezét és felemelte az államat
- Mi a baj? - kérdezte.
Teljesen váratlanul ért a kérdés. Ennyire látszana még a gyász az arcomon.
- Mi a gond? - ismételte meg.
- Tudod...megha... - nem bírtam tovább mondani.
A könnyek menthetetlenül végigszántották az arcomat. Apollón ekkor közelebb húzott magához. Testünk egymásnak simult. Érzetem szívének gyors verését.
Hirtelen átölelt.
Viszonoztam. Kibontakoztunk az ölelésből.- Bízol bennem? - kérdezte.
- Hát...igen - makogtam.
- Akkor csukd be a szemed. - suttogta.
Úgy tettem ahogy kérte. Éreztem, hogy gyengéden megfogja a kezemet és a nyaka köré helyezi. Lábujjhegyre kellett emelkednem, hogy elérjem.
Szinte láttam ahogy mosolyog.Majd hirtelen megéreztem forró ajkait az enyémen. A meglepettségtől tátva maradt a szám, így könnyedén be tudta csúsztatni a nyelvét a számba. Viszonoztam a csókot. Boldogan jöttem rá, hogy ez az első IGAZI csókom.
Levegő hiányában váltunk el. Az istenség arcára kaján vigyor kúszott. Én zavartan mosolyogtam.
- Tessék ezt tedd el. Boldog Születésnapot nagyon utólag is. - nyomott a kezembe egy kis dobozt.
- K...Köszönöm. - öleltem meg.
- Jó éjt Hercegnőm! - nyomott egy puszit a számra majd köddé vált.
- Jó éjt Napocskám... - suttogtam bele a sötétségbe.
Felmentem a szobámba és kibontottam a hosszúkás kis dobozt.
Egy aranyból készült nyaklánc volt benne, amin egy nap függött.Mosolyogva akasztottam a nyakamba az ékszert, majd elnyomott az álom.
CZYTASZ
𝕊𝕫𝕚𝕘𝕠𝕟𝕪𝕥𝕠𝕝𝕧𝕒𝕛 (ℙ𝕖𝕣𝕔𝕪 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕤𝕠𝕟 𝕗𝕗.)
Fanfiction"Mikor ég és föld harcot vív, Hádész lánya útra kél, Vajon nyári napfordulóra visszaér, Vagy örök háborút újra szít? Szigony helye védett, ép Közelebb van, mint sejthetné, Napistennek bujdokában, Rálelhet az örök társra. Félvérnek lenni nem mindig j...