Harley szemszöge:
Miután Percy jól megszorongatott bemutatott a szőke lánynak.
- Szia! Annabeth Chase vagyok. Percy barátnője. Pallasz Athéné lánya. És téged, hogy hívnak? - kérdezte.
- Harley Adams vagyok. Percy az egyik legjobb barátom. Még nem ismert el az isteni szülőm. - válaszoltam.
- Akkor itt az ideje, hogy ezt megtegye! Gyere velünk a tábortűzhöz. - mondta Percy.
- Jó! - feleltem.
És elindultunk. Leültem egy üres helyre, Percy és Annabeth mellé.
Láttam, hogy Kheirón engem néz, én pedig szemmel próbáltam üzenni neki.
Úgy látszott megértette.- És Rachel van valami új prófécia? - kérdezte egy lány.
Abban a pillanatban a Rachel nevű lány összeesett. Az Apollón-os fiúk egy három lábú széket raktak alá.
Majd a lány mély, karcos hangon megszólalt.- Mikor ég és föld harcot vív,
Hádész lánya útra kél,
Vajon nyári napfordulóra visszaér,
Vagy örök háborút újra szít?
Szigony helye védett, ép
Közelebb van, mint sejthetné,
Napistennek bujdokában,
Rálelhet az örök társra.Mindenki csendbe burkolózott. Egyszer csak Annabeth felugrott.
- De hát Kheirón! Hádész-nak nincs lánya! - mondta kétségbeesetten.
És ekkor hirtelen mindenki felém kapta a fejét. Pontosabban a fejem fölé.
Percy szemszöge:
-De hát Kheirón! Hádész-nak nincs lánya! - mondta kétségbeesetten Annabeth.
És ekkor megláttuk Harley feje felett a jelet. Egy fekete koponyát.
Hirtelen a lányt fekete füst vette körül, és addig keringett körülötte amíg teljesen körbe nem vonta.
Aztán mikor elosztott a füst megláttuk Harley új külsejét.
Fekete koponyás póló, fekete szakadt nadrággal. Lábán fekete szegecses bakancs,kezén ugyan ilyen karkötők. Aztán megláttam a kezén egy tetoválást. Egy szárnyas fekete szívet ábrázolt, ami most vörösen égett. Haja kibontva lobogott a szélben, szeme élénken csillogott.Mindenki ámulattal vegyes gyűlölettel nézett a lányra.
De belőlem semmilyen érzést nem váltott ki. Vagyis de.
Gyűlöletet.
Várj Percy mi?
Nem.
Vagyis.
Mégis.
Ne!
Nem akarom őt gyűlölni.
Szeretni akarom, mint barátot. Ebben a pár órában ő lett a legjobb barátom.Egyszer csak Harley rámkapta a tekintetét.
Harley szemszöge:
Mindenki ámulattal vegyes gyűlölettel nézett rám.
Hirtelen Percy-re kaptam a tekintetem. Szemében a gyűlölet lángja lobogott. Éreztem, hogy egy könnycsepp végig gördül az arcomon.
Mérhetetlen szomorúságot éreztem.- Köszöntsétek Harley Adams-et Hádész lányát, a kiválasztott félvért, kiről a prófécia szól! - mondta kábán Kheirón.
- Undorító!
- Halál lánya!
- Jajj! A kis kiválasztott! Féljetek a Haláltól! -
kiabáltak be többen.Még utoljára ránéztem Poszeidón fiára, majd elindultam a 13-as bungalló felé.
ESTÁS LEYENDO
𝕊𝕫𝕚𝕘𝕠𝕟𝕪𝕥𝕠𝕝𝕧𝕒𝕛 (ℙ𝕖𝕣𝕔𝕪 𝕁𝕒𝕔𝕜𝕤𝕠𝕟 𝕗𝕗.)
Fanfic"Mikor ég és föld harcot vív, Hádész lánya útra kél, Vajon nyári napfordulóra visszaér, Vagy örök háborút újra szít? Szigony helye védett, ép Közelebb van, mint sejthetné, Napistennek bujdokában, Rálelhet az örök társra. Félvérnek lenni nem mindig j...