Yanıldım hemde en acı şekilde kimseye güvenip kimseye inanmayacaksın en yakınına bile sırlarını anlatmayacaksın sağlam sanıp kendini başkalarının kolarında yere düşerken bulmayacaksın seveceksin ama en acımasız şekilde hep yanılacaksın kimseyi sevip aldanmayacaksın ve bu sana son ve son uyarım hayatta dost bildiğin en yakinina bile güvenmeyeceksin gün gelecek seni öyle bir yoracaklar ki seni öyle hayal kırıklığına uğratacaklar ki sen arkana bakmadan gideceksin istenmeyen güneş sıcklığı gibi yine hep sevilmeyeceksin ama hep ışıklarını saçmaya devam edip yine sen istenmeyenlerini kabul etireceksin hep üzülecek yine hor görüleceksin ama yine her seferinde sen üzüleceksin ama sen bu hayatta kendini hiçmi hiç düşürüp üzmeyeceksin acımayacaksı kardeşim bu hayatta kimseye acımayacaksın acıdıkların gün gelir acınacak halden çıkar seni acıyacak hale sokarlar anlayamazsın zamanın nasıl geçtiğini bilmeden zaman öyle hızlı akarki hayatında neler olup biti sen neler yaşadın hiç bir şey hatırlamazsın hatıraların gün geçtikçe kazındığı yerden hafif ve acı verici rüzgarlar nedeniyle yerinden kalkar ve kazındığı yerde hiçbir iz bırakmadan sonsuzluğa uğurlanırinsan yaşadığı evrende sık sık acı çeker hiç usanmadan , bıkmadan insanın peşini bırakmaz acı her gün , her saat , her dakika , her saniye ve her salise boyunca peşinde gezinir kurtulamazsın yaka paça atılırsın ait olduğun yerlerden ama bir türlü pes etmezsin hep yanlız kalırsın pek aldırış emezsin çünkü her halukarda yanlızsındır. Umut etmezsin pek çünkü senin umutların tükenmiştir umutsuz yaşamayı öğrenmeye çalışırsın ve yok artık dedirtecek kadar seversin ama nafile artık tükenmişsindir sevilmezsin ......
ARKADAŞLAR DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE LÜTFEN OY VE YORUM BIRAKIN 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK DEFA YIKILMIYORUZ KALKARIZ
ChickLitİLK DEFA YIKILMIYORUZ KALKARIZ ; acımayacaksın kardeşim bu hayata kimseye acımayacaksın acıdıkların gün gelir acınacak halden çıkar seni acınacak hale sokarlar anlayamazsın zamanın nasıl geçtiğini öyle bir hızla akarki hayatında neler olup bitiğini...