(Multi:görmeniz gerekenler)
Bugün içimde ayrı bir heyecanla uyandım . Bereninde , Benimde Patlamamız Serenin bir hareketine bakıyordu . Hazırlanıp okula gittim . yaklaşık 5 dakika geciktiğim için izin kağıdı almam gerekiyodu . izin kağıdımı aldım ve derse girdim . Yerime geçerken gözüme ilk çarpna şey gözleri dolmuş olan Beren di . kafamı noldu anlamında sallayınca gözleriyle Seren ve Berkayı işaret etti . Berkay Serenin omzuna yaslanmıştı ve Seren dersi dinliyo gibi gözüküyordu. Bu tablo beni de sinirlendirmişti . Seren, Berenin Berkayı sevdiğini bildiği halde nasıl böyle birşey yapardı . Anlaşılan teneffüste konuşmamız gerekicekti .
Ders bittikten sonra Bereni kolundan tutup Serenin yanına gittim . yüzümdeki sert ifadeyi sabitleyerek.
"Seren konuşmamız gerek" dedim.
Seren şaşkınlığını gizlemeyerek ayağa kalktı ve beraber arka bahçeye yürüdük .
Arka bahçeye vardığımızda konuşmaya başladık . Daha doğrusu başlamaya çalıştuk ."Serenn nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum... Garip davranıyosun "
Diyerek başlamaya çalıştım . ama ağzıma kelimeler gelmiyodu kısa süren sessizliği Seren bozdu
"Nasıl yani " ciddi ve titreyen sesi birşeyler anladığının habercisiydi .
Beren atıldı
"Berkayımı seviyosun "
"Saçmalama Beren "
"Bak eğer onu seviyosan söyle arkamızdan iş çevirmenden iyidir . emin ol söylemen en iyisi ""Bilmem farkındamısınız ama benim sevgilim var !"
"Sevgilin var gibi davranmıyosun ama!"
Dememin üzerine ağlamaya başladı . En nefret ettiğim şey sıkışınca ağlayan insanlardır .
Uzun uzun anlattık Serene . uzun uzun konuştuk tek bir cevap veremedi .
Bizde bıraktık . O gün birdaha konuşmadık .Derslerden sonra herkes evlere dağıldı .Swiftiee: napıcaz
Ben:Bence biz yapacağımızı yaptık . ama cevap veremedi .tek açıklaması var
Swifftiee: haklıyız...
Swiftiee: nasıl olur anlamıyorum ... Anlam veremiyorum . Sereni çok seviyorum ama böyle bişey yapması ... Bilmiyorum.Ben: ona karşı tavrımız bundan sonra ne olucak ?
Swiftiee: iletişimi kesmekten başka yapabiliceğimiz bişey yok
Ben: haklısın.
••••••••••••••••
Okula geldiğimde Beren de Seren de gelmişti . Ama anlamadığım . Beren gülerek Serenle konuşuyodu . onlara bakakaşdığımı farkeden beren bekle dercesine göz kırptı . ağzımı 'sana inanamıyorum ' dercesine oynattım . sırama geçtim ve kapşonumu kapatım uyumaya çalıştım .
Omuzma değen el ile kapşonumı çıkarıp kim olduğuna baktım . Beren di .
"Beren konuşmak istemiyorum" diyerek kapşonumu yeniden kapamaya çalıştım fakat engel oldu .
"Bade yapma ya dinle beni bi " dedi yumuşak sesiyle . Dolan gözlerime engel olamadım ve yanağımdan süzülen yaşları saklamaya çalışarak
"Bir insan bu kadar dönek olabilirdi Beren " dedim . Ağladığımı gören Seren yanımıza geldi ve atıldı
"Benim yüzümden mi ağlıyosun ,,
Neyse gelin arka tarafta konuşalım "
Dedi ve beraber bahçenin arka tarafına gittik ."Bundan sonra nolucak " dedi Seren .
"Seren bak, ben seni seviyorum ama dün konuştuklarımıza hiç bir açıklaman yok ve ben bir hainle arkadaşlık kurmak istemiyorum . senle iletişimimi kesmeyi düşünüyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Novela JuvenilTek birisi tutar mı hepsinin yerini ? kötüler de der mi dostlarına ya hep ya hiç ? ••••••• 5'imiz de adamın etrafında çember oluşturmuş şekile toplanmıştık . Herkes çok şaşkındı. Herkes çok korkuyordu . Kim şaşırmazdı ki ? Kim korkmazdı birisini ö...