0.3-Sen bir katilsin-

23 5 11
                                    

Uyandığımda gördüğüm karanlık hava beni şaşırtmış olacak ki ilk olarak saate baktım .

Saat: 03.12

Normalde geceleri uyanmazdım .Deliksiz uyurdum. Ama kızların anlattıkları ağır gelmişti ve rahat uyuyamamıştım .

Farklı farklı odalarda uyumak istemediğimiz için arka bahçeye çıkan en büyük odaya 2 büyük yer yatağı sermiştik . Ben berenle , Derin Serenle ,  Sezgiyse koltukta uyumuştu .

Ama bir saniye .

Beren yanımda yoktu .

Lavaboya gitmiş olabileceğini düşünüp önce lavabonun kordidoruna çıktım fakat ışık yoktu .

Üst kattaki lavaboya zaten gidemez kapısı kilitli.

Su içmeye kalkmış olabileceğini düşünüp mutfağa baktım .

Nasıl ya ?

Neden böyle bişey yapmış olabilir ki ?

Haftalardır aynı düzende duran beyaz bıçaklardan en büyüğü eksikti . Aklıma Derine veya Serene anlattıklarından dolayı zarar verebiliceği geldi .Ama Beren böyle birşey yapmaz ki !

Koşar adım uyuduğumuz odaya ilerledim . Kızların 3 ü de mışıl mışıl uyuyordu.

Bir umut bahçededir diye arka bahçeye çıktım . Sağ tarafa iyice baktıktan sonra sol tarafa ilerliyodum ki önüme aniden çıkan berenle ağzımdan küçük  bir çığlık çıktı .

Berende sesimden korkmuş olucak ki oda bana dönerken benimle beraber kısık bir çığlık attı.

İlk gördüğümde bahçenin ön tarafınan birşeye gizlice bakıyor gibiydi. Duvarın arkasına saklanmıştı.

"Ödümü kopardın " dedi.

"Asıl sen benim ödümü kopardın ! Napıyosun burda "

"Kızım ne biliym çatır çutur sesler geliyodu ben de bıçağı kaptığım gibi geldim . Şu kanca meselesi paranoyak yaptı beni ."

Kimse uyanmasın diye sessizce gülüşürken büyük bir gürültü koptu .

Cam kırılma sesiydi.

Ve uyuduğumuz odadan gelmişti.

Berenle kısa süren bir bakışmadan sonra yavaşca uyuduğumuz odanın bahçeye çıkan kapısına doğru ilerlemeye başladık .Köşede duran küreği elime almayı ihmal etmedim .

nefesini kontrol et

Hislerini belli etme

Panik yapma

Kapıya ilk baktığımızda gördüğümüz şey bizi şok etmişti .O an aşırı panik olmuştum . Nefesimi kontrol edemiyordum ve ağzımdan çıkan çığlıkla önümüzdeki gıprgri giyinmiş adamın bize dönüp elindeki silahı Berene doğrultması bir oldu.

Adamla aramızda maksimum 110cm vardı .

Ve bu benim elimdeki 1,5 metrelik küreği kafasına geçirmeme engel değildi .

Evet doğru anladınız.

Adamın kafasına kürek geçirdim .

Adam kafasından akan kanlarla beraber sendelemiş olsada tam düşmedi. Daha da sinirlendiğini belirten bir bağırışla beraber elindeki silahı Berene doğrultmuş tam tetiğe basıyodu ki tüm gücümle yeninden başına vurdum .
Düşmüş ve muhtemelen ölücek üzere olması aklıma gelebilecek en son şeydi .

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin