Bu bölüm ağır sahneler içermektedir.
Dün çok yorucu ve berbat bir gün olduğu için bugün okula gitmeyecektim . Çalan alarmımı kapattım ve geri yattım .
Fakat ... Bir saniye
Hava daha aydınlanmamıştı bile .Telefonu alıp saate baktığım saat 3.12 yi gösteriyordu .
Benim bu saate alarm kurmam imkansız bir şeydi .Birisi telefonumu alıp kurmuş olamalıydı .Ama neden ?
Bunu yapan uzayla beni depoya kapatan pislik olabilir miydi ?
Saat 3.13 ü gösterdiğinde alarmım yine çaldı. Not kısmında "hayvan mezarlığı"
Yazıyordu . Bu benim şuan okuduğum stephen king in yazmış olduğu gerilim romanıydı .Hemen başucumda duruyordu .Gece lambamı açtım ve romanı elime aldım . Kitabı karıştırırken içerisinden bir kağıt düştü .
Birisi evime girmişti, telefonumu eline almıştı .
Ürperticiydi.
Kağıdı incelediğimde bunun bir adres olduğunu idrak ettim .
Hemen yatağımdan fırladım ve siyah tayt ile siyah sweat giydim .Anahtarlarımı telefonumu ve adres kağıdını aldım, hırkamı giyip evden çıktım .
Bu saatte taksi çağıramazdım.Yakın değildi yürüyerekde gidemezdim. Tek çarem garajdaki arabalardan birisini almaktı . Eve yeniden girip garajın ve arabanın anahtarını aldım. Ev anahtarlarını bahçedeki saksının altına koyduktan sonra arabayı garajdan çıkarttım . Şimdi yapmam gereken yazan adrese gitmekti .
••••••••••••
Geldiğim yer eski ve sahipsiz , müstakil evlerin olduğu bir bölgeydi . Girmem gereken evi bulduğumda arabayı park ettim .
Yanıma bıçak vb bişey almadığım için kendime çok kızıyordum .
Burası çok ıssız görünüyordu.
Temkinli adımlarla eve ilerliyordum .Evin kapısı yarısına kadar aralanmıştı .Aralı kapıyı ittiğimde çıkan gıcırtı kulağımı sızlatıyordu . Bu sessiz bölgede sanki yankı yapmıştı.
Kapının hemen önünde çok eski bir model , tuşlu bir cep telefonu ve el feneri vardı .
Yerdeki telefonun çalmasıyla onu açtım .
"Merhaba bade "
Sesinin bilgisayarda oynanmış bir ses olduğu çok belliydi .
Cevap vermedim .
"Yolunu fener ve bu telefonla devam et "
Kendi telefonumu hırkamın cebine koydum . sağ elimde tuşlu telefon sol elimde el feneri vardı .
"Kimsin sen" dedim tükürürcesine .
"Hahah öğrenmek mi istiyorsun ? İlerle ... Kordidorun sağındayım ben . ilerle ve gör kim olduğumu "
Ne olursa olsun temkinli olmalıydım . Yavaşca koridorda ilerliyordum . koridorun sonlarına geldiğimde yavaşca sağa döndüm .
Önümde bir ayna vardı.
Bakakaldım kendime .
O kadar derin bakıyordum ki , Sanki ben bile bilmiyordum beni. Kendi gözlerimin içine bakarak konuştum .
"Nerdesin "
"Tam karşında . Aa şimdi biraz eğlenceli şeylerden bahsedelim değil mi ama ? Hahah . Küçükken en yakın arkadaşın ırmağın bir tavşanı vardı hatırlıyor musun ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Dla nastolatkówTek birisi tutar mı hepsinin yerini ? kötüler de der mi dostlarına ya hep ya hiç ? ••••••• 5'imiz de adamın etrafında çember oluşturmuş şekile toplanmıştık . Herkes çok şaşkındı. Herkes çok korkuyordu . Kim şaşırmazdı ki ? Kim korkmazdı birisini ö...