အေျခအေနအလုံးစုံကို သီရိအေဖ စစ္ေသနာပတိခ်ဳပ္ဝဏၰေက်ာ္ေဇာ အမတ္ႀကီးသိေတာ့ သိပ္ေတာ့လက္မခံခ်င္။ သူ႕အေနနဲ႔ ဟံသာဝတီမင္းသမီးကို ေခၚမထားခ်င္၍မဟုတ္ပါ။ မင္းသားနဲ႔သူတို႔အိမ္ေတာ္ ၿပီးေတာ့သီရိ။ အ႐ႈပ္ေထြးေတြမ်ားလာမွာကို မလိုလားေသာေၾကာင့္ပင္။ သို႔ေပမဲ့ သမီးျဖစ္သူႏွင့္ဇနီးျဖစ္သူ၏ နားခ်မႈ ဟံသာဝတီဘုရင္၏မ်က္ႏွာ။ ဒါေတြေၾကာင့္ သီရိအလိုကိုလိုက္ခဲ့သည္။ ၿပီးေတာ့ သူ၏သမီးေတာ္က အရာအားလုံးကိုင္တြယ္ ေျဖ႐ွင္းႏိုင္မည္ဆိုတာ ယုံၾကည္ထားေသာေၾကာင့္။
အိမ္ေ႐ွ႕ကြက္လပ္ ေျမတလင္း၌ဓားေရးက်င့္ေနေသာ သီရိ။ ဒါကသူ၏ေန႔စဥ္တာဝန္လိုပင္။ စစ္ထြက္သည့္ရက္ေတြမွလြဲ၍ တစ္ရက္မပ်က္ဓားေရးက်င့္ခဲ့သည္။ ယခုလည္း ေရာင္နီမလာခင္ကတည္းက အေစာထကာ လက္ရည္ျပန္ေသြးေနျခင္းပင္....
“သမီးေတာ္ နားေတာ့ကြဲ႕။ ဒီမွာ မနက္စာအသင့္ျဖစ္ေနၿပီ။ ခမည္းေတာ္နဲ႔ မင္းသမီးပါ မနက္စာဝိုင္းမွာ လူစုံေနၿပီ။ ေရမခ်ိဴးနဲ႔အုန္း ေခြၽးေလးဘာေလး သုတ္ၿပီးလာစား”
မိခင္၏ ေခၚသံေၾကာင့္ သီရိ ဓားေရးက်င့္ေနတာကို ရပ္လိုက္သည္။ ၿပီးေတာ့ သူ႕ဖို႔အၿမဲတင္ေပးထားေသာ မ်က္ႏွာသုတ္ပဝါတန္းမွ ပဝါကိုယူကာ ေခြၽးသုတ္လိုက္သည္။ ၿပီးေတာ့ မနက္စာဝိုင္းဆီသို႔..
“သီရိကိုေစာင့္ရတာ သိပ္ၾကာသြားၿပီလား ခမည္းေတာ္”
“မၾကာပါဘူး။ ခုနမွ သီရိမယ္ေတာ္ရဲ႕ ေကာက္ညႇင္းေပါင္းလည္း က်က္တာဆိုေတာ့ အခ်ိန္ကိုက္ပဲ”
ေကာက္ညႇင္းေပါင္းဆိုတာႏွင့္ သီရိေခါင္းေထာင္သြားရသည္။ သူကေကာက္ညႇင္းေပါင္းပူပူေလးကို သိပ္ႀကိဳက္တာမလား။ စားပြဲေပၚကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကုလားပဲျဖင့္ေပါင္းထားေသာ ေကာ့စင္းေနသည္ေကာက္ညႇင္းဆန္ျဖဴျဖဴေလးမ်ား ၿပီးေတာ့ ႏွမ္းေထာင္းေမႊးေမႊးကို အေပၚက ျဖဴးထားေသး၏။ ၿပီးေတာ့ မတ္ပဲေၾကာ္ အဝိုင္းေလးမ်ား။ သီရိအနံ႔နဲ႔ပင္ သြားရည္က်ခ်င္ခ်င္....
“မယ္ေတာ္ ဒါကခမည္းေတာ္အႀကိဳက္လား သီရိအႀကိဳက္လား။ ဘယ္သူ႕အႀကိဳက္လုပ္ေပးတာလည္း”
YOU ARE READING
ထိပ်ထား
Historical Fictionမည်သူတစ်ဦးတစ်ယောက်မှ ရည်ရွယ်ခြင်းမရှိ ကျွန်တော်၏ စိတ်ကူးသက်သက်ပင်ဖြစ်သည်။