•Informace•

775 41 1
                                    

Je jedno, jak dlouho grafiku děláte, důležité je, že vás baví. A protože jsme si všimli, že soutěží s covery je po málu, rozhodli jsme se přijít s naší vlastní soutěží. Baví vás zkoušet nové věci a témata? Tak pojdte poměřit si síly s ostatními!

Pravidla

Pravidla pro grafiky:

• Práce mimo termín nebereme.

• Upravené premades a vámi nevytvořenou grafiku nebereme a okamžitě vás vyřadíme ze soutěže. To samé platí, když pošlete jeden a ten samý cover do více soutěží.

• Cover, který vytvoříte pro soutěž a dáte ho jako premade, když soutěž ještě probíhá, označte, že byl původně pro nás. Jinak se může nedorozuměním stát, že ho neuznáme.

• Za porušení těchto pravidel můžete skončit v Blacklistu (buď na nějakou dobu, nebo napořád. Záleží jaké bude vaše provinění.).

Jako potvrzení, že jste četli pravidla, chceme, abyste napsali jméno vaší oblíbené hry. Je to pouze pro potvrzení.

• Minimální velikost je 512 x 800. Dále bereme jen násobky těchto čísel. Covery nesplňující ani jedno mohou být vyřazeny nebo v lepším případě jim může být strženo celkem dost bodů.

Pro nechápavé:

» 512 x 800
» 1024 x 1600
» 1536 x 2400

• Pro lepší orientaci do předmětu napiště vaše Wattpad jméno a za pomlčku o jaké jde téma.

• Svou účast ohlašte v komentáři. Pokud se nepřihlásíte a pošlete jen e-mail, nejste zařazeni.

• Nikdy neposílejte víc, jak jeden cover. Také nesmíte posílat úpravy coveru, co jste poslali - první cover platí.

Pravidlo pro ostatní:

• Neshazujte grafiku ostatních, každý nějak začíná.

Pravidlo pro diváckou soutěž:

• Hlasuje se pouze pro jeden cover. Komentář s více hlasy nebereme.

•Kam posílat?•

• Jednoduše na náš e-mail:

covergraphicscz@gmail.com

• Dále:

• Do předmětu napište vaše Wattpad jméno a za pomlčku o jaké jde téma (např. CoverGraphicsCZ - Téma)

•Ceny• 

 A co dostanete za účast v naší soutěži? 

 1. místo 

 • Vaše grafické portfolium bude přidáno do našeho seznamu čtení. 

 • Vystavení coveru ve speciální kapitole "Vítězové soutěží". 

 • Váš cover se kterým jste se zúčastnili obdrží od nás nálepku. 

 • Vaše námi random zvolená knížka bude poctěna naší návštěvou. 

 2. místo 

 • Vaše grafické portfolium bude přidáno do našeho seznamu čtení. 

 • Váš cover se kterým jste se zúčastnili obdrží od nás nálepku. 

 • Vaše námi random zvolená knížka bude poctěna naší návštěvou. 

 3. místo 

 • Vaše grafické portfolium bude přidáno do našeho seznamu čtení. 

 • Váš cover se kterým jste se zúčastnili obdrží od nás nálepku. 

 4. místo 

 • Váš cover se kterým jste se zúčastnili obdrží od nás nálepku.

•Divácká soutěž•

Jak funguje? Jednoduše diváci naší soutěže mohou hlasovat v komentářích o coveru, který je podle nich vítězný. Cover s nejvíce hlasy vyhrává a bude zveřejněn ve speciální kapitole.

Covers Competitions [CZ&SK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat