Každému sedne něco jiného. Někdo má radši, když se hlavní hrdina ocitá v pořádně naložené akci, kde o bojové scény není nouze. A jiný třeba dá přednost zamilovaným věcem, které se odehrávají v létě. Proto jsme se rozhodly vytvořit téma, u kterého si budete moci vybrat.
•Zadání•
• Téma: Choose your story
• Shrnutí úkolu: Vytvořte cover podle jednoho z úryvků uvedených níže. Záleží jen na vaší fantazii.
• Titul: libovolný
• Postavy: libovolné
• Jména: CoverGraphicsCZ + Vaše Wattpad jméno
• Velikost: minimálně 512 x 800
• Odevzdat do: 29. 5. 2020
• Vyhlášení: 30. 5. 2020
• Speciální prosby: Označte někoho, kdo by mohl mít o soutěž zájem, i když se vy sami nezúčastníte.
Prosíme o zaslání použitých fotek, pokud jich bude víc, dejte je do jednoho souboru.
Úryvek č.1
V tmavé roušce noci si připadala bezpečně, dokud v temné uličce, kterou procházela, nezaslechla kroky blížící se k ní. Stiskla lehce svou zbraň ale pokračovala v cestě, jakoby se nic nedělo. Stále to mohla být náhoda, mohli mít jen kousek cesty společný. To si ovšem přestala myslet, když zrychlila tempo a její následovatel učinil to samé. Teď už to náhoda nebyla, musela začít jednat a to rychle. Zastavila se a otočila na neznámou osobu. Připravila svou zbraň, kterou se nebála použít.
Neznámý se též zastavil a na tváři se mu v šeru rýsoval úšklebek. Byl si už jistý, že je to ta, kterou hledá.
„Konečně se shledáváme," prolomil svým hlasem ticho, které v uličce panovalo. Věděl, že když ji do určeného času nepřivede, bude zle. Jeho šéf od něj očekával kvalitní a přesné výsledky. Ale byl pro něj požadavek jeho nadřízeného splnitelný?
„Mám pro tebe nabídku," pokračoval dál. Chtěl si získat její pozornost, aby si nevšimla pár posil, které se nepozorovaně blížily po střechách budov. Chtěl, aby s ním šla dobrovolně a sama, bez praktik útvaru pro který pracoval.
„Nemám zájem," pronesla chladně. Neměla zrovna moc náladu na vybavování se s ním. Její ne zrovna legální práce někdy čekat prostě nemohla.- pro tuto soutěž napsala AlexAvengers.
Úryvek č.2
Rázným krokem vyšla ke skupině kluků, když zaslechla jejich posměšný smích. Vytrpěla si toho za ty dva roky na střední už dost na to, aby dál sledovala, jak ji ostatní spolužáci uráží.
Došla ke čtyřem klukům a podívala se do očí tomu nejvyššímu, který skupině velel. Její zelená se spojila s jeho modrou. I když se jí pohledný spolužák tajně líbil, pořád ho měla za nesnesitelného parchanta, který si libuje v ubližování ostatních. Vysmíval se jí do tváře, což v dívce posílilo její vztek, a dala mu tak před celou třídou opravdu silnou facku, až se plesknutí rozlehlo celou místností.
Okolí utichlo. Studenti fascinovaně sledovali jejich spolužačku, jak se se šťastným úsměvem otočila a vydala se pryč. Sem tam se ozvalo hvízdnutí i smích. Nikomu se nechtělo věřit, že ta tichá holka si dovolila na nejuznávanějšího kluka z celý školy. Nikdo si na to totiž ještě netroufl. Každý jedinec ji v tichosti obdivoval.
-pro tuto soutěž napsaly StellaCzBronies a Tyveren.
ČTEŠ
Covers Competitions [CZ&SK]
RandomTvoříte covery? Zajímá vás, jestli byste s coverem uspěli v soutěži? Nebo jste už pravidelní účastníci? Tak či onak, zkuste i naše soutěže!