[15] Neon lights - Vyhlášení

134 23 11
                                    

[4] tynkaa19

Tyv - Tohle je upřímně řečeno můj nejoblíbenější cover v tomto kole

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tyv - Tohle je upřímně řečeno můj nejoblíbenější cover v tomto kole. Zaujal mě jak barvy, tak i jednoduchostí. Trochu bych jen posunula název více do středu a možná trochu níže. Jinak mi to přijde opravdu úžasné.

Stell - Miluji barvy i všemožná světla. Přeci jen světlo odkrývá temnotu a to je to nejdůležitější. Přesto je nadpis tohoto coveru trochu moc přesvícený a text se dá špatně přečíst. Přesto je celá obálka slazená do příjemné barvy a líbí se mi styl použitých materiálů, jako jsou neonová křídla apod. presto gratuluji k umístění.

Lee - Magická světla je pro mě hodně záhadný cover, jelikož úplně nevím, jak se ohledně něj cítit. Na první pohled na mě působí hezky, ale když se člověk zaměří, najde zde mnoho chyb. Například žluté hvězdy mi přijdou trochu navíc, vůbec se ke zbytku coveru nehodí a jsou tam jako nějaká samolepka. Stejně tak jako ještě nějaké další efekty, co se na coveru nacházejí. Text by mohl být určitě viditelnější, nedávala bych za něj stejně barevné světlo, jelikož pak zaniká (bílá na bílé). Rozhodně se však nejedná o nějakou hroznou práci, ba naopak. Možná by mohl být ale víc „neonový" a ne jen růžový.

[3] JohankaHorse

Tyv - Tady mi upřímně nejvíce vadí, jak to není vycentrované na střed

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tyv - Tady mi upřímně nejvíce vadí, jak to není vycentrované na střed. Minimálně ten název by rozhodně chtěl posunout více doprostřed. Jinak se mi to opravu velmi líbí.

Stell - Když k nám cover dorazil, byl mým velkým favoritem. Co se týče použitých materiálů, vše je ručně dodělané a tím pádem je výtvor opravdu originální. Líbí se mi jeho zpracování a použití neonových prvků. Moc krásná práce.

Lee - Neon Night je krásný a jednoduchý cover. Tmavé pozadí, neonové hvězdičky a text, v jednoduchosti je přeci jenom občas krása. Jediné, co bych vytknula je umístění textu, jelikož se jedná převážně o text based cover, bylo by lepší, aby byl text někde uprostřed a hvězdy okolo něj, než takhle schovaný dole. Naše jména (tvoje a týmu) by to také chtělo nějak zarovnat – buď na střed nebo aby měli od krajů stejnou vzdálenost. Jinak jsem s tímto coverem velmi spokojená, podívala ses na toto téma jinak, než ostatní a za to určitě dávám jakési pomyslné plusové body.

[2] Ashala20

 Tyv - Upřímně řečeno, nebýt toho, jak se o tom bavily ostatní členky, ani bych si nevšimla, že postava má nějaká křídla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Tyv - Upřímně řečeno, nebýt toho, jak se o tom bavily ostatní členky, ani bych si nevšimla, že postava má nějaká křídla. Považovala jsem to pouze za tmu, aby lépe vynikla postava. Ale to je asi vše, co bych mohla vytknout.

Stell - Tato práce byla slazená pouze do jedné barvy a přesto se použity odstín velmi líbí. I přesto se bohužel našlo pár věcí, co musím vytknout. Postava je lehce špatně osvětlená a křídla tam nejsou moc dobře vidět. Chválím i styl nadpisu a font je též velice zajímavý. Bohužel jména autorů už tolik vidět nejsou. Přesto gratuluji k umístění.

Lee - Neon Angel byl pro mě také jasný. Věděla jsem, že se umístí vysoko. Má skvělou kvalitu, barvy, jedná se o velmi originální a propracovaný cover. Avšak vadí mi na něm pár věcí. Zaprvé bych řekla, že je sice hezké, že autorovo jméno by bylo vidět – na coveru pro soutěž by však hlavně mělo být vidět jméno autora coveru a týmu, pro který soutěž děláš, tady jsem naše jména skoro přehlédla. Za další mi přijde postava špatně oříznutá v okolí trička a světlo na krku působí velmi nepřirozeně. Text by to možná chtělo posunout trošku výš. Rozhodně je to však velmi propracovaný cover s docela dobrým zpracováním.

[1] Efox16

Tyv - Tady nemám snad co vytknout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tyv - Tady nemám snad co vytknout. Snad možná mi místo nad hlavou postavy přijde prázdné, tak bych tam dala autora/grafika. Jinak skvělá práce.

Stell - Cover je na první pohled velice příjemně utvořený. Líbí se mi barvy se kterými si autorka pohrála a tím svůj výtvor oživila. Velice se mi líbí i styl nadpisu. Jediné co musím vytknout (možná se stala chyba při ukládání souboru) je špatná kvalita. Jinak je práce opravdu povedená a umístění si zaslouží.

Lee - In the Darkness jsem si zamilovala v moment, kdy jsem ho viděla. Ačkoliv kvalita coveru není nejlepší, všechno ostatní na něm je podle mě dokonalé. Ať už jde o ořezy nebo skvělé osvětlení, tenhle cover si zaslouží svoje místo. Možná ještě jednu věc bych vytkla – a to jenom proto, že moje očko je velmi pozorné, a to jsou naše jména, která nejsou zarovnaná na střed, ale to je skutečně jen malý detail, kterého si nelze jen tak všimnout a musela jsem přeci jenom trošku rýpat. Jinak skutečně na coveru neshledávám nic špatného a obdivuju autorku, že si takhle dokázala pohrát se světlem, že to vypadá tak reálně.


**


Za náš tým chceme pogratulovat všem soutěžícím a vítězům. Ti, co se do pořadí nedostali nemusí zoufat. Určitě se zadaří a uspějete v příští soutěži. 

Mafia of Creation tým

Mafia of Creation tým

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Covers Competitions [CZ&SK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat