Lee: Velmi se mi líbí edit tohoto coveru. Úprava postavy, květiny, krev a zvýrazněné rudé oko působí skutečně skvěle. Jediné, co mě na coveru mrzí je zvolený font, jeho umístění a obecně všechno okolo názvu, který nepůsobí tak elegantně jako zbytek coveru. Což ale samozřejmě není nic na čem by se nedalo zapracovat. Jinak bych řekla, že cover sedí k originálnímu příběhu a rozhodně svou úpravou patří k jedněm z těch lepších.
Stell: Cover je za mně velice zajímavě zpracovaný. Je skvěle nasvícený a líbí se mi přidané efekty, které obálce dodávají tajemnou atmosféru. Font tam bohužel trochu nesedí a určitě by šel udělat mnohem lépe. Chválím tuto práci a těším se v budoucnu i na další.
Tyv: Tento cover je velmi tmavý. Vzhledem k tomu, že na mobilu mám jas na nejmenší, postavy bych si vůbec nevšimla. Jakmile si ale zvednu jas, vypadá to opravdu dobře. Celý dojem bohužel kazí font, který se k tomu absolutně nehodí. Jednoznačně ho chce změnit, ale jinak je to opravdu povedené dílo.
Lee: Tento cover je velmi lehký a příjemný na pohled, líbí se mi ty světlé barvy, které k sobě perfektně sedí, ale stejně jako u druhého coveru narážím na problém s textem a jeho úpravou. Černá se k tomu lehkému nádechu vůbec nehodí a vybraný font je řekla bych až moc obyčejný k celému tomu "princeznovskému" tématu. Jinak opět, cover k vybranému příběhu sedí, tudíž splnil naše zadání a já nemám co víc říct.
Stell: Teplé barvy coveru jsou pro mně až uklidňující a působí to příjemně. Přidání korunky k názvu je velice originální, ale též musím vytknout černé písmo, které to celé kazí. Přesto je práce velmi povedená.
Tyv: Na první pohled je cover opravdu hezký. Ovšem celé to kazí font... Příliš se mi nelíbí, nemluvě o tom černém "neříkej mi." Možná bych ještě tu postavu dala víc doprostřed a bylo by to, pro mé puntičkářské oko, úplně úžasný.
ČTEŠ
Covers Competitions [CZ&SK]
RastgeleTvoříte covery? Zajímá vás, jestli byste s coverem uspěli v soutěži? Nebo jste už pravidelní účastníci? Tak či onak, zkuste i naše soutěže!