Sci-fi je poměrně dost oblíbené téma. Ať už se nám líbí průchody bránou na jiné planety, vesmírné lodě nebo různé mimozemské rasy, určitě si každý něco najde! A co takhle vám téma i práci trochu usnadnit a udělat z toho collab? Vše je jednoduché - vybrat si základ na dodělání a následovat naše speciální pravidla pro tuto soutěž! Pozorně si prosím přečtěte všechny body k tématu.
•Zadání•
• Téma: Sci-fi Collab
• Shrnutí úkolu: Vámi vybraný základ dodělejte ve Sci-fi duchu.
• Titul: libovolný
• Postavy: Daná postava ze základu musí zůstat, jsou povolené úpravy. Může se nějaká postava i přidat.
• Jména: CoverGraphicsCZ + Vaše Wattpad jméno + jméno autorky, která vytvořila základ.
• Velikost: Minimálně 512 x 800 px.
• Odevzdat do: 5.11. 2020
• Vyhlášení: 8.11. 2020
• Speciální pravidla pro tuto soutěž:
1. Vybírejte pečlivě, protože vám na e-mail pošleme jen jeden vámi vybraný základ. Změna základu není možná.
2. Dejte autorce základu kredit do kapitoly v grafickém portfoliu. Má na té vaší práci také zásluhu a nárokovat si základ, který jste nevytvořili může vést k vyřazení ze soutěže. Proto se ujistěte, že i na coveru je jméno autorky základu. Pokud tak neučiníte, může to být bráno jako hrubé porušení pravidel.
3. Pokud chcete nabízet cover z našeho základu jako premade, zeptejte se autorky základu, zda můžete. Ano, je to možná otravné ale je to defakto spoluautor. Platí to i pro ty, co dodělaný collab nepošlou.
4. Jako potvrzení, že jste naše pravidla, napište prosím do komentářů slovo "shambala". Je to pro nás potvrzení, že jste četli pravidla. Bez hesla vám základ nezašleme.
5. E-mail, kam máme zaslat základ směřujte do komentářů, případně do soukromých zpráv. Posíláme psd i námi použité materiály na základ, aby tato soutěž byla dostupná i pro grafiky pracující na mobilních zařízení. Prosíme vás, abyste dali vědět v komentáři v čem pracujete (stačí napsat pouze mobil nebo PS).
• Speciální prosby: Označte někoho, kdo by mohl mít o soutěž zájem, i když se vy sami nezúčastníte. Prosíme o zaslání použitých fotek, které jste do collabu zakomponovali, pokud jich bude víc, dejte je do jednoho souboru.
• Kam posílat: Na náš g-mail covergraphicscz@gmail.com.
•Základy•
1/ AlexAvengers
A) Pro mobily a Photoshop!
B) Pouze pro mobily!
2/ StellaCzBronies - Pro mobily a Photoshop!
3/ SiriZireael - Pouze pro Photoshop!
ČTEŠ
Covers Competitions [CZ&SK]
RandomTvoříte covery? Zajímá vás, jestli byste s coverem uspěli v soutěži? Nebo jste už pravidelní účastníci? Tak či onak, zkuste i naše soutěže!