[16] Nejoblíbenější Wattpad Příběh (Closed)

174 19 9
                                    

Mnozí z vás jistě rádi čtete příběhy na této platformě a určitě jste si nejeden z nich zamilovaly. Ať už jde o fantasy, sci-fi, horror nebo fanfikci na vaši oblíbenou celebritu, film nebo seriál, určitě vás alespoň jeden příběh vzal za srdce. Vaším úkolem tedy bude vymyslet danému příběhu novou obálku. Samozřejmě nechceme, abyste okopírovali původní obálku. Popusťte uzdu vaší fantazii a vytvořte vlastní obálku na váš oblíbený Wattpad příběh ve vašem stylu. Kdo ví. Třeba se autorovi vaše práce zalíbí a obálku nakonec použije. Je jen na vás, jaký příběh si zvolíte, jedinou podmínkou je, že obálka musí k vámi vybranému příběhu sedět. Tak do toho, třeba nakopnete ke čtení vašeho oblíbeného díla i nás!

 Tak do toho, třeba nakopnete ke čtení vašeho oblíbeného díla i nás!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

•Zadání•

• Téma: Vytvořit cover, který bude na dané téma vámi vybrané fanfikce + do emailu zaslat odkaz na vybraný příběh

• Titul: libovolný

• Postavy: Nemusí být.

• Jména: MafiaofCreation + Vaše Wattpad jméno

• Velikost: Minimálně 512 x 800 px.

• Odevzdat do: 6.5. 2021

• Vyhlášení: 8.5. 2021

• Speciální prosby: Označte někoho, kdo by mohl mít o soutěž zájem, i když se vy sami nezúčastníte. Prosíme o zaslání použitých materiálů.

• Kam posílat: Na náš g-mail covergraphicscz@gmail.com. (Tento účet prochází změnami a jméno emailu zatím zůstává po původním názvu týmu. Malé vysvětlení, aby nedošlo k nedorozumění.)

Za náš tým přejeme soutěžícím hodně štěstí!

Covers Competitions [CZ&SK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat