Tak a máme tu vyhlášení dalšího zajímavého téma. Tentokrát se vás přihlásilo méně, ale to nevadí. Rozdíly mezi jednotlivými orientacemi či barvou pleti jsme nedělaly, všichni jsme jen lidé. Zároveň se omlouváme za dlouhé čekání. Samolepky na covery dodáme co nejdříve.
[4] veruthewriter
Tyveren: Autor jde hezky vidět, to se mi líbí, i když se k tomu moc nehodí. Zároveň dvě postavy jsou... prostě jen nalepené na pozadí, nehodí se tam.
AlexAvengers: Prvně mi zaujala jednoduchost, ovšem potom oko mé spatřilo zle ořezané postavy. Jsou okousané, místy zůstal i kousek původní fotky. Zapracovala bych hlavně na ořezech. Dále font i zvolení barev - font je takový nijaký, moc se mi tam nelíbí. A jeho barva? Dobře, má znázorňovat LGBT+ / gay vlajku ale nebyl to nejlepší nápad. Všimla jsem si také, že název tam má dropnutý shadow - tedy alespoň první dvě, to třetí ho postrádá (nebo jsem slepá a nevidím ho tam). No asi bych pochválila pozadí, je takové barevné, ale i jemné a světlé, aby nerušilo barvu fontu. Nakonec ti asi vytknu to, že tam nemáš celé své Wattpad jméno. Musela jsem hledat v e-mailech, jak se vlastně tady jmenuješ. Vždycky je lepší to tam psát, kdybych psala jen "graphics by Alex" nikdo by moc nevěděl která nebo případně i který Alex ten cover vytvořil.
siriusinka: Tady opravdu není moc, co bych mohla okomentovat. Líbí se mi nápad duhového pozadí a černobílých postav. No postavy jsou opravdu zle ořezané. Až tak moc, že bych z dálky a bez delšího přemýšlení nebyla schopná rozeznat, co to vlastně je. Duhový nadpis do toho konceptu rozhodně sedí, ale dost nepěkně ruší efekt jednoduchosti, na kterou jsi zjevně cílila. Buď duhové pozadí, nebo nadpis. Písmo je ale čitelné a podle mého bys ho klidně mohla dát ještě větší, aby zaplnil to prázdné místo kolem, hlavně to bílé nahoře. Autor podle mého nepěkně zasahuje do postav, ale jde dobře přečíst...
StellaCzBronies: Jak to popsat. Začnu u postav. Ořez mi přijde trochu kostrbatý a na coveru to vypadá až moc nalepeně. Za mě bych tam černobílé postavy nedala, protože se s nimi až moc špatně pracuje co se týče dalších barev kolem. Pozadí je v pořádku a nadpis je svým způsobem v pořádku.
ČTEŠ
Covers Competitions [CZ&SK]
RandomTvoříte covery? Zajímá vás, jestli byste s coverem uspěli v soutěži? Nebo jste už pravidelní účastníci? Tak či onak, zkuste i naše soutěže!