[10] Kuchařka - Vyhlášení

117 19 13
                                    

O tuto soutěž byl menší zájem, at už to bylo tématem či časem, nebrání nám nic v tom vyhlásit soutěž.

[3] maajuska__no_name

Sarah: Na tomto coveri nemám toho veľa čo vytknúť

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sarah: Na tomto coveri nemám toho veľa čo vytknúť. Možno len tú misku s múkou, ktorá tam vzhľadom k farbám, v akých je cover spravený, príliš nepasuje. Je to však len nepodstatný detail. Inak nemám čo vytknúť. Tento cover by som si osobne aj vedela predstaviť na nejakej obálke kuchárky... viac-menej.

Tyv: Tento cover se mě osobně líbí nejvíce, i když se mnou valná většina teamu nesouhlasí. Je takový hravý, veselý. Líbí se mi. Akorát ten muffin úplně nahoře není na středu, což moje puntičkářské oko trochu irituje.

Alex: Na mně je toho na coveru poměrně moc. Ať už jsou to suroviny nebo finální produkt z nich. Přijde mi to jako takový ten obal na kuchařce, co máme doma (a že je hodně stará), nevím jestli je to dobře či nikoliv. Každopádně poměrně povedená práce.

[2] 99KatteyMistyBlack99

Sarah: Tu nadpis splýva s pozadím a vďaka tomu fontu sa slovo "Desserts" dá veľmi ťažko prečítať

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sarah: Tu nadpis splýva s pozadím a vďaka tomu fontu sa slovo "Desserts" dá veľmi ťažko prečítať. Tá červená trochu bije do očí, keďže bolo zvolené pastelovo ružové pozadie. Jednoducho sa to k sebe nehodí. Na druhej strane bol však výber obrázkov zaujímavý a dalo by sa s tým dobre popracovať.

Tyv: Dobře, dobře. Já osobně v tom vidím jen spoustu hezkých věci dohromady, až to tak hezký není. Je to výrazné a určitě to oko upoutá, jen nic dalšího. Já osobně bych takovou kuchařku jen odsunula stranou. Cover je velmi narychlo a nepečlivě poskládaný. A autor nejde téměř vidět narozdíl od ostatních dvou.

Alex: Jako první se mi vybaví slova mojí učitelky na výtvarnou výchovu, která byla docela rázná. Zapamatovala jsem si jednu věc - růžová a červená barva k sobě nepatří. A je tomu tak i zde. Název je hůře čitelný a autoři jsou také hůře čitelní.

[1] JohankaHorse

Sarah: Nadpis takmer zaniká

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sarah: Nadpis takmer zaniká. Slovo "Sweet" by z diaľky šlo obtiažne prečítať. Na druhej strane však považujem za zaujímavé umiestnenie čučoriedok . Vytvorilo to zaujímavý efekt, akoby kontrast s kresleným obrázkom a realitou. Ako bonus sa to k sebe aj hodí. 

Tyv: Tento cover taky není tak špatný. Akorát... mi přijde velmi jednoduchý a vlastně nic moc s ním. Modrý filtr tomu dodává jen pocitu chladnosti, osobně by mě to nezaujalo. Možná, kdyby to mělo barvy, bylo by to lepší.

Alex: Cover byl upřímně mým favoritem. Jednoduchost je jeho předností, což se mi líbí, sama dělám nerada složité covery. Chtěla bych pochválit výměnu ovoce na cupcaku. Vytkla bych tomu asi název, mohl by být větší a lépe čitelný. Celková barva coveru mi nevadí, i když je taková studená. Za mně povedená práce a klidně bych v obchodě po takové kuchařce sáhla.

Covers Competitions [CZ&SK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat