Здравейте, казвам се Жанет.Името ми е италианско, защото баща ми е италианец а майка ми корейка. Решихме да живеем в Корея, защото тати си намери добра работа. Таа... Аз съм на 17 и съм най-известната в училище. Имам си гадже на име Jungkook. Той е Playboy-я. И да знам, че ми изневерява но сме заедно заради репотацията. Също имам и най-добра приятелка на име Jennie. Тя също е като нас. Стига толкова обяснение!
^^^^^^^^^^^
Събудих се от скапаната аларма. Станах и се оправих. Облякох се така:Трябва да носим униформи но аз не искам. Сложих си грим казах чао на наште и излязох. Качих се на мотора ми и стигнах в училище. Да имам собствен мотор. Както всеки ден всички ме гледаха и си шушнеха. Не ме интересува. Влязох в стаята и си седнах на мястото. Куки влезе и седна до мен като ме целуна и ми стисна 🍑. Ние се отделихне защото госпожата влезе.
-Такам ученици от днес ще имаме нов ученик! Дръжте се мило с него и се надявам да се сприятелите! - Вратата се отвори а от там влезе моюче с руса коса, малко по-висок от мен с учебници в ръка. Изглежда сладък но сигурно е зубар.
-Джимин седни то Жанет а Джънкук ти се премсти до Лиа. - Офф не дтига, че зубара трябва да седи до мен а и Кук седна до врага ми Лиа.Той седна до мен без да каже и думичка. След като свърши часа Джънкук и Лиа излязоха. Стана ми много тъпо защото знаех, че ще се натискат. През всички часове с зубара седяхме заедно. Той така и не ми каза нищо. Ядосах се и не знам защо. След часовете се прибрах. Преоблякох се и тъкмо щях да почна да готвя, когато телефона ми извибрира. Беше Тае. Приятел на Кук. Щяло да има парти утре вечер. Аз естествено ще отида. Сготвих си и легнах да спа.
Сутринта:
Майка ми ме събуди.
-Жани ставай Джени е долу.
-Мамо казах ти да не ме наричаш така! Кажи и, че след малко ще дойда-Тя излезе а аз минах през банята и се облякох. Слязох долу а тя седеше на дивана.
-Какво правиш толкова рано тук? -Аз
-Ами нашите отново се карат и реших да дойда тук.
-Пай ли? - Попитах като седнах до нея и я гушнах.
-Да, Но има нещо по-важно, което трябва да ти кажа
-Какво?
-Виж-Тя ми показа телефона. Лиа е спала в Джънкук и тя е публикувала снимка на твх двамата как гледат филм. Написала е:Аз и бебето ми.-Ти обичаш ли го?
-Не естествено да спи с, който иска!
-Радвам се, че не си тъжна, но да знаеш, че след училище отиваме в мола!
-Разбрано шефе! - Казах аз и се засмях както и тя.-Мжд можеш да идваш, когато вашите се карат... абе просто идеай когато искаш-Аз се засмях. Тя ме прегърна а аз отвърнах. Седнахме на масата и почнахме да ядем. После шофьора ми ни закара. Беше много скучно. Джънкук и Лиа ги нямаше а и не ме интересува. След часовете отидохме в мола. Вече бяхме избрали дрехи. Прибрах ме се и почнахме да се оправяме. Бяхме готови и тръгнахме. Влязохме в къщата а вътре беле пълно с пияни хора.миришеле на алкохол и цигари, както всяко парти. Учудих се, когати видях и зубара тук. Той седеше сам и пиеше пунш. Казах на Джени, че след малко ще дойда. Отидох до него.
-Здрасти
-З-здравей
-Не пиеш ли?
-Не
-Жанет ела да играеш с нас! - Извика Тае.
-Идваш ли? - Аз
-Не. Попринцип не играя такива игри.
-Хайде дее... Ще е забавно! - Аз го хванах и го дръпнах. Бяхме в кръг и Джени беше тук както и Кук и Лий. Той ме погледна и ми се усмихна а аз го игнорирах.
-Такам знаете правилата. Аз въртв първи! - Тае. Той завъртя и се падна Лий. - Истина или предизвикателство?
-Предизвикателство!
-Искаамм...Да сложиш сметана върху корема на Кук и после да го оближеш!
-Добре! -Тя сложи сметана и посме го облиза.Всичко почнаха да викат. След като Лиа завъртя шишето се падна... аз?! Хах какъв късмет.
-Такам...Нека да е нещо гадно... Искам... Да се целунеш страстно с новия ученик! - Всички ме погледнаха.
-Добре-Аз отидох до него. Той ме погледна в очите леко уплашено-Спокойно няма да те изям... Само една целувка - Приближих се към него и го целунах Той ми отвърна. След като се отделихме беше целия червен. Джънкук стана и излезе ядосан а Лиа след него. - Мжд аз съм Жанет
-А-аз съм Д-джимин.
-Искаш ли да излезем навън?
-Да-Ние излязохме а всички викаха и се усмихваха мазно. - Защо го направи?
-Кое?
-Искаше да излезем и защо се държиш мило с мен? Не си ли от онези момичета, които мислят само за грим и се правят на... важни?
-Не. Да известна съм но попринцип не съм такава. Разкажи нещо за себе си? - Не знам защо изведнъж се заинтересовах толкова.
-Ами на 18 съм и преди да дойда тук живях в Бусан само, че се наложи да се преместим в Сеул и да.Живота ми не е толкова интересен. Ами ти?
-Ами на 17 съм и съм от Италия. Изглеждам като корейка защото баща ми е италианец а майка ми корейка. Решихме да живеем в Корея заради работата на татко. И... - Преди да довършва телефона му звънна. След като говори каза, че трябва да си тръгва и без да казва нищо просто стана и излезе. Това беше много странно. Реших и аз да се прибирам. Без да се обадя на някой и аз си тръгнах като се прибрах направо в нас.