Джимин заключи вратата и почна да се приближава към мен.
-Знаеш ли от кога чакам това? - Той се приближи и ме целуна страстно. Отвърнах. Вдигна ме а аз увих крака около него(надявам се да ме разбирате) Без да прекъсва целувката ме бутна на леглото. Продължи да прави смучки на врата ми а аз стенех. Бързо премахна тениската и панталоните ми. Бях останала само по бельо.Премахна сутиена ми и почна да засмуква зърната ми. Продължи надолу по корема докъде не стигна до,, котенцето ми''. Махна и последния плат от мен. Продължи с нежните целувки а аз се гърчих под него.
-Д-джимин не м-ме д-дразни..- Казах едвам.
-Какво искаш? - Направи се на ударен.
-Парк Джимин моля те изчукай ме!
-Само това исках да чуя-Отговори ми той и се усмихна палаво. Съблече се набързо и се нагласи на входа ми.
-Готова ли си? - Аз кимнах в съгласие. Той влезе рязко в мен.
-АГХХ-Продължаваше с тласъците си.-ПО-БЪРЗО!-Той забърза темпото.Скоро болката се превърна в удоволстви.Из цялата стая се чуваха стененията ни.-Агх щ-ще... - Направи последни тласъка и свърши в корема ми. Легна до мен задъхан.
-Как беше?
-Супер.Аз ще отида във ваната.
-Ще отидем*. Идвам с теб.
-Добрем. - Аз станах но усетих рязка болка отдолу и седнах отново.
-Добре ли си? Извинявай ако съм бил груб.
-Не спокойно добре съм.
-Чакай стой. - Той отиде до банята и след 2 минути се върна-Ваната е готова. - Той ми помогна да стигнем до там.Влязохме а аз се облегнах на гърдите му.
-Радвам се, че отново си тук при мен.
-И аз.
-Обещавам ти, че повече няма да те оставя.
-Джимин ти не си виновен...
-Съм! Ако не бях те оставил...-Прекъснах го като слях устните ни. Той отвърна.
-Джимин не си виновен ти. Нека да се насладим на момента. Съгласен? - Той кимна. След около половин час излязохме. Преоблякох ме се а той ми изсуши косата. След това слязох долу с да си сипя вода а там беше Хоби.
-Защо не спиш? - Аз
-Не ми се спи още. Ами ти?
-И на мен.
-Аха-Отговори ми той и се усмихна мазно.
-Какво?
-Парк Джимин моля те изчукай ме! - Имитира ме той като се смееше. Аз го замерих с чехъла ми.
-Не е хубаво да се подслушва!
-Да подслушвам? Целия квартал ви чу! - Каза пак и почна отново да се смее.
-Както и да е-Аз се качих горе. Легнах до Чим. Той ме прегърна и така заспахме.
На сутринта
-Штт ще ни чуят!
-Говори по тихо!
-Всички да млъкнат опитвам се да ги снимам!
-Шепни по тихо бе идиот
-На кой ще викаш идиот бе! - Аз отворих очи и се изправих а на вратата седяха всички. Някой снимаха.
-ВЪН! ВЕДНАГА! - Извиках аз. Всички се разтичаха и се смееха. Явно съм събудила Джимин.
-Какво стана?
-Нищо бебе. Извинявай, че те събудих.
-Няма нищо. - Тръгнах да ставам но той отново ме върна в прегръдките му. -Остани още малкоо
-Ох добре-Аз се отпуснах в ръцете му.
Skip time
Вече бях вкъщи и се преобличах. Решихме да отидем на бар. Аз се облякох така: