8

619 30 0
                                    

Вече бяхме голямо междучасие и аз Джени, Розе, Лиса и Джису си говорим навън. Лиа дойде до нас.
-Какво пак искаш?!
-Исках само да ти кажа, че новия вид на Джимин много ми хареса...След като те съсипя ще ти взема и него! - Аз се ядосах и бях готова да я ударя но момичета ме спряха.
-Искам да я убия!
-Знам спокойно и ние но трябва да си сдържаш нервите понякога.
-За какъв външен вид говореше тя? - Лиса
-И аз не знам-Аз. Тъкво влязохме в стаята когато видяхме на чина ми да са се натрупали момичета.Какво по дяволите се случва! Аз отидох и щом ме видяха избягаха. А причината поради която бяха тук беше Джимин. Имаше  нова прическа....И нови дрехи... Това не е той.
-Принцесо! Харесва ли ти? Знам, че каза, че не трябва но...
-Чим!Нали...
-Шшт-Той си сложи пръста на устните ми след, което ме целуна. Това не е той! Какво му става!
-Не ми харесва да се въртиш толкова много с момичета!
-Да не би да ревнуваш?
-Не! Просто искам да пазя своето!
-Спокойно аз обичам само теб! - Отново ме целуна. Охх защо се разтапям в ръцете му? Отвърнах му.
Часа започна. Лиа, Дженифър и Виктория ги няма. Това не е нещо ново.

При Лиа и Дженифър(най-добрата приятелка на Лиа).
-Какъв е плана? - Дж(Дженифър)
-Ще накараме Жанет да съжалява за всичко, което ми е причинила. - Двете се засмяха.
-Аз какво трябва да правя? - Виктория
-Ще отидеш до Джимин и ще му се натискаш. Целуни го... Прегърни. Всичко, което може да ядоса Жанет.
-Плана ми харесва.
-А после ще извикам Джънкук да отиде при Жанет и така ще ги разделим!-Лиа
Skip time

*Звънеца би*
-Хайде да започваме!

При Жанет и Джимин
Жанет беше легнала на корема на Джимин.
-Какво ще правим след часовете?
-Искате ли в нас? И без това няма да има никой? - Каза Джин
-Съгласни-Всички
-Хей Джимин ще дойдеш ли за малко? - Каза Дженифър докато идва насам.
-Да добре-Той се изправи и отиде. Тогава дойде Джънкук и седна до мен.
-Какво искаш?
-Е не с лошо де. Исках да се извиня и да започнем отначало.
-Ние ще ви оставим насаме-Каза Хоби и станаха. Момичетата го погледнаха злобно.
-И защо изведнъж поиска да се промениш?
-Може би за да ме харесаш? - Той се доближи до мен и ме целуна. Аз не отвърнах и почнах да се дърпам.
При Дженифър и Джимин:
-Какво има? - Джимин
-Жанет ти изневерява.
-Сериозно ли? Това ли успя да измислиш с Лиа? Нали знаеш, че няма да ти повярвам?!
-Искаш доказателство? Ето ти! - Тя ме завъртя и тогава видях моето момиче и Джънкук да се целуват... Мислех, че ме обича... Явно не съм достатъчно добър за нея...-Казах ти!Тя те лъжеше през цялото време! - Отново се обърнах но този път Жанет беше права и му викаше. Накрая му удари шамар и избяга.
-Сега ще види той!
-Джимин! Джимин спри! ДЖИМИН!-Ходех с бясна скорост към Джънкук който се държеше за бузата.Хванах го за яката и го бутнах на земята. Почнах да му бия юмруци.
-Да не си докоснал повече момичето ми! - Станах и тръгнах да търся Жанет. Влязох в стаята по математика. Тя беше единствената в стаята. Аз отидох до нея и я прегърнах. Тя ми отвърна.
-Видях какво стана... - Аз
-Джимин не е това което изглежда опитах се да отблъсна...
-Штт знам знам-Тя беше на път да се разплаче.
-Вярвам само на теб принцесо!
-Обичам те Мочи
-И аз те обичам принцесо! - Ние сляхме устните си.

-Защо никога не се получава! Мразя я! Мразя я, мразя я, мразя я! - Пищеше Лиа.
-Успокой се. Скоро ще разбере какво е отмъщение!-Дженифър

ЗубърътWhere stories live. Discover now