5

749 42 4
                                    

Тя беше готова да ми отвърне но някой и хвана ръката. Това беше Джимин
-Жанет добре ли си?
-Да. Нека да се махаме. - Той я пусна и излязохме.
-Какво стана вътре?
-Нищо...заплаши ме
-Защо?
-Защото си мисли, че Джънкук е нейн. Аз и казах да си го взима. Ядосах се... И я ударих.
-Боя не решава всичко!
-Знам знам. Нека да отидем при Джени.
-Ох добре-Отидохме а тя си говореше с още три момичета.
-Жанет това са Лиса, Розе и Джису!
-Ъм... здравейте.
-Здравей! Приятно ни е да се запознаем.-Розе.
-Мжд много сте сладки заедно! - Каза Лиса и се засмя. Ние с Джимин се бяхме хванали за ръце. Отдръпнах ме се и се зачервихме.
-Хайде да отидем да играем на шише! - Джису.Всички се наредихме в кръг. Първа беше Лиса.Завъртя се и се паднах аз. Какъв късмет.
-Хммм... Искам... 10 минути в рая с... с кой... С Алекс! - Алекс беше от нашия клас и е другия Playboy.
-Окей-Казах с лека въздишка. Изправихме се и влязохме в банята. Докато мълчахме усетих ръката му на бедрото ми.
-Какво правиш?
-Не е ли очевидно? - Изшептя ми в ухото. Почна да ми целува врата.
-Спри се бе! Не съм курва като другите момичета! - Изблъсках го.
Отвън:
-Какво ли става вътре? - Лиса
-Не знам! - Джису
-Колко минути минаха? - Джимин
-2...
-Охх-Джимин изглеждаше леко ядосан.
-Някой ревнуваа-Джени
-А-аз... Не!
-Аха...-Момичетата се засмяха.
Вътре:
-Защо не искаш? И без това вече не си с Джънкук? Вече си свободна! - Каза Алекс като почна да се приближава.
-Това, че не съм с Джънкук не значи, че искам да съм с теб! Махай се! - Отново го избутах но този път му ударих шамар. Той явно се ядоса.
-Ах ти малка... - Щеше да ме удари но вратата се отвори. Той се отдалечи.
-Хайде идвайте-Джимин
-Аз си тръгвам-Каза Алекс и ядосано излезе. Аз и Чим седнахме при другите. Завъртях и се падна Джин.Тъй като знам, че Джису харесва Джин...
-Джин...искам да целунеш... Джису!-Джису ме погледна шокирано а Джин погледна нея. Той стана и отиде до нея като я целуна. Бвх много щастлива за нея.Знам,че ще станат гаджета. Отделиха се но този път той остана до нея. Толкова са сладки. Джин завъртя и се падна... Джимин
-Хмм...Ще целунеш... - Той погледна към мен и се усмихна мазно.-Лиа!-Какво?!Лиа?Серизоно?Джин ще те убия! Чакай защо се ядосах... Офф какво ми става мамка муу.Лиа стана и отиде до Джимин и ме погледна... Усмихна се както преди с Кай. Тази усмивка... Мръсна, долна кучка! Целуна го без той да каже нищо. Завъртях очи. После ще си поговоря с нея. Джимин се отдръпна рязко. Лиа си седна на мястото като се кискаше. Знаеше, че ревнувам... Въпросът е защо ревнувам. Да не би... Оле... Аз май го харесвам... Джимин завъртя и се падна Ви. Предизвика го да излезе на улицата без дрехи и да почне да вика, че Лиса е негова. Той излезе и се съблече. Горката Лиса цялата се зачерви а ние се смеехме като откачени. След около един час ни омръзна и изпратих всички. Останаха само Джин, Ви, Джънкук, Джимин, Арем, Шуга, Хоби, Джису, Джени, Розе и Лиса. Не бях много съгласна за Кук но нямаше как само него да изгоня. Гледахме филм след, което пуснахме музика, танцувахме пихме и накрая решихме да лягаме. Аз щях да спя в моята стая. А другите в другите стаи и хола. Тъкмо бях излязла от банята и бях само по хавлия. Врата се отвори а от там влезе...

ЗубърътWhere stories live. Discover now