7

730 33 14
                                    

Skip time:
Вече лежа на дивана в хола и гушкам голямото мече, което ми спечели Чим от панаира. Беше чудесно като изключим частта с Лиа. Говорих с майка ми и тя каза, че си идват след 2 седмици. Все още не знаеше, че имам гадже. Ще и кажа като си дойде. Знам, че няма да одобри тази идея, но вече съм на 18 и няма да слушам техните глупости! Много ми се доспа а и утре сме на училище. Охх нямам търпение да завърша
На сутринта
Чух някой да хлопа но не обърнах голямо внимание. Това продължи и аз се ядосах. Отворих сънено очи и видях Джимин на прозореца. Отворих му.
-Какво по дяволите правиш?!
-Нищо... Искам да те видя а и ще закъснееш за училище.
-Офф няма да ходя и без това ме мързи и не искам да видя гримираното с силикон устни лице на Лиа. - Той се засмя.Аз отново легнах на леглото.
-Ами ако ти пишат забележка.
-Еми... Понякога твърде много ти пука... Някак... Скучен...
-Хей не съм скучен просто искам да завърша с отличен! - Каза той и почна да ме гъделичка.
-Как ще го докажеш?-Казах едвам през смях.
-Няма да ходя на училище днес.
-Парк Джимин ще отсъства защото не иска да ходи! - Казах съркастично.
-Хаха много смешно
-Е не сърди де
-Искам нещо в замяна...
-Какво...
-Да ти направя смучка за да докажа, че си моя! - Той се усмихна первезно. Лол не знаех, че е с мръсно подсъзнание.
-Охх добре-Той се приближи и почна да смуче врата ми(👌🏿). Не издържах и истенах. Той ме бутна такаче той да е отгоре. Почна да ме целува и да слиза надолу...
🍑🍆🔞🔞🔞
Лежахме на леглото прегърнати и изморени. Това ми беше за първи път както и на него. Радвам се, че е от той.
Skip time
Събудих се в прегръдките на Джимин. Той още спеше. Загледах се в лицето му. И косата му беше разрошена.Беше много сладък. Целунах леко по устните и той се събуди.
-Добро Утро любов
-Добро Утро принцесо.Може ли всеки ден да ме събуждаш така?-Аз се засмях.
-Какво ти се прави?
-Да поръчаме пица и да гледаме филми?
-Добре. Отивам да изтегля филм а ти поръчай пица.- След като изтеглих направих пуканки и седнах на дивана.Чим дойде до мен а аз се вгуших в прегръдката му.Беше ми толкова приятно с него.
Skip time
Филмът свърши и сега Джимин лежи върху скута ми и си цъка на телефона както и аз.
-Принцесо
-Принцесо?
-Да... Този прякор ти отива... Искам да те питам нещо...-Аз го погледнах въпросително.-Дали да си променя външния вид?
-Защо ти е?
-Защото... сигурно ме мислиш за зубър и... скучен... не съм като Джънкук...
-Чим! Ти не си скучен! Нито не ми изглеждаш като зубър. Харесвам те такъв какъвто си! Недей да се променяш...Слава богу, че не си като Джънкук!
-Наистина ли?
-Да!
-Обичам те! - Той се надигна и ме целуна нежно.
-И аз теб Чими!

Тази глава мислех да е за Джимин и Жанет. Таа надявам се да ви е харесала. Съжалявам за грешките не съм перфектна. Иии благодаря за 100-те гледания! Мнохо ви обичам!!

ЗубърътWhere stories live. Discover now