Слязох а на вратата беше Джънкук.Аз излязох отвън при него.
-Какво искаш?
-Не е ли очевидно?Искам да сме заедно?
-И защо да го правя?
-Защото ме обичаш?
-Не те. Искам да се махнеш! Много добре знам, че всеки ден с нови дори да си заедно с мен! Много добре знаеш, че мразя Лиа! Тогава защо спа в тях?
-Заради новият е нали?
-Какво? - Аз
-Новото момче! Той е виновен нали?
-Не ми отговори на въпроса!-Аз
-И ти!
-Охх Джънкук чуй... Не искам да сме заедно. Не ми пука, че всички ще ни обсъждат аз не искам да съм с теб! Сега ако може се махай и не се връщай! - Аз се прибрах и тряснах вратата.
-Какво стана?-Джимин
-Нищо-Казах ядосано.
-Може ли да те питам нещо?
-Да
-Ако ти правя проблеми моля те да ми кажеш...Не искам да ти се пречкам.
-Нее Джимин недей да говориш така! Не ми правиш проблеми Джънкук е виновен
-Значи е дошъл тук - Каза леко тъжно
-Да...Но вече не сме заедно.
-Оул. Съжалявам
-Недей.И без това не исках с него. Както и да е нека да слизаме долу да ядем и да кажем на нашите, че не сме заедно.-Ние слязох ме и седнахме на масата.
-Мамо може ли да говорим?
-Да добре. - Отдалечихме се.
-Мамо той не ми е гадже беше дошъл да ми помага за задачите по математика, после гледахме филм и това е. И моля те не ме излагай пред него.
-Оу, извинявай мила аз не знаех...
-Нищо. Нека да се връщаме. - Седнахме при останалите. Когато се наядохме Джимин си тръгна а аз легнах на леглото и заспах.~Сутринта~
Събудих се от студена вода в лицето ми. Отворих очи и видях Джени усмихната до уши.
-ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕЕЕН! - Извика тя А да вярно аз имам рожден ден.
-Благодаря, че ме напомни и, че ме събуди по-най милия начин.
-За нищо. Планувала съм целия ден. Ще отидем в мола, после в един ресторант ще дойдем и... мжд ще правиш ли парти.
-Да.
-Значи идваме на партито ииии...Ще ти намеря гадже!
-Какво? Защо ми е?
-Защото така! Хайде ставай!
-Оххх задължително ли ее
-Даааа! Забравих да кажа, ще вашите заминаваха за Америка за месец.
-Ок - Радвам се защото и без това не им пука много за мен.
-Хайде ставаай
-Охх....
~Skip time~
Вече сме в мола и сега се намираме в първия магазин в, който влизаме. Почнахме да разглеждаме и се натъкнах на нещо.(после ще го покажа)
- Тя изтича бързо до мен.
-Идеално е а и е в твой стил! Вземаме го!
-Чакай да си изва...
-Аз го плащам! Това е един от подаръците ми!
-Оххх добре. Сега къде отиваме?
-В ресторанта! - Тя плати и тръгнахме. Седнахме на свободна маса и си поръчахме. Тогава в ресторанта влезе Джимин и Джънкук. Хмм това е много странно.Кук е намислил нещо! Не искам да замесва Джимин затова после ще си поговоря с него. Те ни видяха и седнаха до нас. Чим беше облечен... в стила на Джънкук. Това вече не е добре! Защо променя Джимин! Охх...
-Хей какво правите? - Кук каза като ме погледна
-Не е ли очевидно?-Казах аз леко ядосана.
-Жанет може ли да говорим? - Кук
-Н... - Той ме хвана за ръката и ме дръпна. Влязохме в тоалетните.-Какво искаш?!
-Искам да сме заедно! Аз те обичам! Обещавам, че повече няма да ти изневерявам.
-Не ти вярвам!
-Мамка му какво трябва да наоравя за да сме заедно и да ми простиш?!
-Защо промени Джимин?
-Вече само за него ли ще говориш?!
-Не просто те питам-Той ме погледна ядосано и ме целуна грубо. Аз се отдръпнах рязко и излязох тичайки.
-Джени тръгваме си!
-Какво но защо?
-Така! - Аз я хванах за ръката. Не усетих, че е Джимин е зад нас. Излязохме тримата и се качихме в колата ми.
-Жанет добре ли си? - Чим
-Да. Ако искаш можеш да дойдеш с нас? Вечерта ще има парти и ти си поканен!
-Ами... добре-Малко ми стана тъпо, че не ми честити но както и да е. Оставихме Джимин до тях и се прибрахме
-Жанет...Мисля,че намерих твоето ново гадже!