"Duso..." Izadahnuo je nakon sto se spustio pored mene na ledja. "Koliko si dobra,mala..." Stavio je levu ruku preko mog stomaka i okrenuo se prema meni. "Kako je bilo?" Pitao me je promuklim glasom. Volim njegov glas,volim nacin na koji govori,na koji pokrece svoje usne. Volim njega. Ali ne znam mogu li da mu kazem,on je stariji od mene. Dosta stariji. Ima svoju zenu,iako je ona odvratna prema meni,ne mogu to da uradim.
Nisam ni shvatila da me je pitao nesto. "Hm?" Promrmljala sam."Nisam cula sta si rekao?" Pitala sam ga,a on me je okrenuo prema sebi i pogledao me u oci. "Malena,jesi okej?Zamisljena si mi nesto?" Naravno da je shvatio,dodjavola. Ali ne znam sta da kazem. Da li je sada vreme da mu kazem istinu?
"Pa...ovaj imam nesto...da ti kazem." Promrmljala sam nekako. Njegov izraz lica se uozbiljio brzo."Slobodno,pa meni uvek mozes sve da kazes." Rekao je,ali ne verujem da se ovo ubraja pod tim. Ne znam bas da li bi voleo da cuje da ga devojcica od 18 godina voli.
"Ja...v-volim t-te." Rekla sam jedva cujno. Ne znam u stvari da li me je uopste cuo. Sigurno jeste,a u to sam se uverila kada sam pogledala prema njemu. Bio je ukocen i gledao me je pravo u oci. Znala sam da ce ovako biti. On mene ne voli,a kako bi dodjavola i mogao! Ja sam glupa,sve sam pokvarila,sve izmedju nas. Ustala sam sa kreveta i otrcala do svoje odece koja je bila na podu. Brzo sam je navukla na sebe i krenula napolje iz sobe,ali me je njegova ruka zaustavila.
"Slusaj,Jane ja ne znam sta da kazem. Ali siguran sam da ne mogu da kazem isto..." Eto! Tacno sam znala da ce biti tako! Glupa sam!
"U redu je,stvarno. Iskreno,nisam ni ocekivala da kazes isto. Razumem te. Ti imas Rachel,a ja...pa imam jedino svog brata koji me podrzava u svemu ovome. Nemam kome da odem,a ti imas svoju kucu,svoju porodicu. Sta ja imam!? Hmm!? Nista! Ali u redu je,od tebe nisam nista drugo ni ocekivala. Zbogom." To je bilo poslednje sto sam rekla,pre nego sto sam izasla iz 'nase' sobe u hotelu.
E pa ovo je uvod moje nove price i nadam se da ce vam se svideti.
XX
YOU ARE READING
Baby Girl [h.s fanfiction]
FanfictionOvako,ukratko.Ovo je priča u kojoj se radi o, na neki način ne uzvraćenoj ljubavi.Ali i o malo većoj razlici u godinama.Jane Ashton je osamnaestogodišnjakinji koja se zaljubljuje u šefa njenog oca, koji je stariji od nje 10 godina i koji je takođe o...