aşk-ı musallat 2

262 8 7
                                    

Nefesim kesilmişti bağıramiyordum konuşamıyordum sonra annemin sesiyle uyandim terler akıyordu yüzümden muska çok şukür boynumdaydi ama boynumda kıpkırmızi bir iz vardı muskanin izi vardi işte o an tekrar şok yasadim artik alişmaliydim böyle seylere sanki gerceklik ve ruya arasinda sıkısıp kalmis gibi  hissediyorum kendimi annem geldi yanima annemden şupelendim bir tuhaf davraniyordu sonra birden boynuma atladi arapca biseyler soyledi muskayi cikarmaya calisiyordu sonra euzu besmele çektim ve yok oldu işte o an gercek dunyadaydim  ruyamda ruya gormustum kendimi oldurmek geliyordu icimden ama allahtan korkarim neyse ben uyandim muska hala boynumdaydi sonra anneme ve babama artik guvenim kalmamıstı hocanin yanina gittim sonra hocaya olanlari anlattim tamam kizim dedi artik burda kalabilirsin dedi bana ayrı bir oda ayirdilar ben ve cin kadin vardik o odada cin kiza hic konuşmamiştim simdiye kadar kiza sen nasil bu hocanin evine geldin dedim cok cok hizli konusuyordu bu cinni bem tabi tamam anladim dedim sonra sabah oldu ilk defa o gece rahat uyumustum kalktiğimda babam gelmişti beni almaya ben istememiştim zar zor goturduler bizim eve kahvalti yapmistik annem surekli kendini sucluyordu kizim artik beni sevmiyor beni istemiyor diye agliyordu ben de hic gitmedim butun gun odamdaydim bir baktim boynumda muska yok kaybolmustu hemen aradim yok yok gece oldu ben muskasiz uyumaya biraz korktum ama benim pesimi birakirlar sanmistim ama hayir o gece uyudum gece yine gel gel gel sesi geliyordu cok guzel bir sesti cok cezbedici bir sesti gitmemek mumkun degildi gittim o nereye gittiyse bende ora gittim resmen onun kölesi olmaya hazirdim o kadar cezbedici bir sesi var gel gel diyordu ormana dogru gittik ormandaydik ben birden sarsildim ve bayildim uyandigimda babam ve hoca yanimdaydi ormanda beni bulmuşlar uyandirmaya calisiyorlardi hoca cabuk gitmeliyiz sinira geldik cabuk gitmeliyiz yoksa bizide onlardan oluruz dedi hoca biz kosa kosa gidiyorduk kostum cok yoruldum arkama baktim ve yere dustum hemen ayagi kalktim hoca ilerliyordu gunes batmak uzere cabuk koş diyordu babamda ilerliyordu koşarken babami suzdum ve iste o zaman anlatilmaz bi korku babamin ayaklari tersti ve ve elinde bicak vardi hocanin arkasindaydi hizlica hocaya yaklasti tam bicakliyacakken babam oylece kaldi eli havada kaldi sanki tasa donmustu ben hocam diye bagirdim babami gosterdim biliyorum kizim koş o baban degil gel dedi ben daha hizli koştum nefesim tukenmisti ormandan ciktik hocanin evime vardik hocam dedim ne yapacagiz dedim dediki kizim artik burada gelinimle kalacaksin dedi  ben tamam dedim dediki kizim onlarla anlasma yapmamiz gerek onlari tanimamiz gerek dedi hoca dediki bak kizim sakin korkma ve sakın sesini cikarma dedi tamam dedim hoca mumlari yakti arapca konusmaya basladi sonra mumlar hareket etmeye basladi ruzgar vardi evin icinde camlar kapaliydi ben aglamamak icin kendimi zor tutuyordum sonra geldiler işte o zaman onunla iletisime gectim hic ses cikarmiyirduk icimizden konusuyorduk hoca dediki kimlerdensin ammar dedi ve mumlar alev aldi sonra ben refleks olarak aa dedim birden mumlar sondu hoca ne yaptin senn dedi ne oldu hocam dedim neden sesini cikardin diye bagirdi ilk defa hoca bana boyle bagirmisti ben hocam ozur dilerim dedim derdini onlara anlatirsin git benim evimden dedi o cin kizin yuzune baktim ve gozleri alev puskuruyordu bem korktum hocam ben başka nereye gidebilirimki  dedim hoca bagiriyordu disari cik diyordu tamam deyip hemen kactim evimize dogru kostum saat gecenin 3ü ben koşuyordum koşarken bir anda ormana baktim  ve oyle ormana baka kaldim hareket edemiyordum sadece ormana bakiyordum ormandan siyah birsey bana dogru geliyordu tamamen siyahtı yuzu gozu agzi falan hic belli degildi geliyordu bana ben bagirmaya calisiyordum ama bagiramiyordum sonra hoca beni birden durttu kizim gel buraya dedi ben kafami ceviremiyordum bile hoca kulagima biseyler okudu ben kendime geldim hoca kizim hemen gel gidelim dedi ben birsey demeden hocanin evine gittim kosarken aglama sesleri geliyordu cok fazla ruzgar  vardi uçacak gibiydik koştuk falan her neyse hocanin evine vardik hocam dedim neden geldiniz beni istemiyordunuz dedim kizim dedi vicdanim el vermedi dedi hoca bana biraz kuran okudu sonra dediki kizim bakalim seni mühurlemişlermi dedi biraz acitacak ama dayanacaksin dedi bende tamam dedim hocam dedim sonra hoca çenemden tuttu sonra baş parmagini alnima bastirdi cenemi asagi dogru cekti ağzim sonuna kadar açıkti sonra anlima cok fazla bastirdi sonra birsey okudu agzima dogru sanki alnima jiletle birseyler cizermis gibi aci hissetim o anda sonra hocanin evindeki lamba birden patladi hocaya mum getirelim dedim hoca dediki yok kizim mum tehlikeli dedi ve sonra hocam bir sey olmusmu dedim hoca dediki......

Korku Hikayeleri (Kitap Olacak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin