∞Augusztus∞:

6.4K 121 4
                                    

Augusztus 28:

-Mesélj magadról Virág.-fordultam a lány felé.

-Régen emós voltam.-gondolkodott.-Aztán hippi lettem. Van egy kisöcsém Beni. Imádok zenét hallgatni és rajzolni. Nem volt még barátom, mert vártam a csodára.-kuncogott.-Szerintem ennyi. Most te jössz.

-Hát, tornázok és táncolok. Szeretek deszkázni, dobolni és gitározni, néha dalszöveget is írok. Van egy bátyám Bence, aki az előbb hozott. Van egy legjobb barátom, aki 16 éves, Krisz a neve. A szabad időmben olvasok vagy rajzolok.-fejeztbem be.

-És milyen barát Krisz?-kérdezte.
-Hát, Krisz...-kezdtem, de az ofő közbevágott.

-9/b gyertek, indulunk!-kiálltotta. Mi Virággal elindultunk a busz felé. A buszon hátul elfoglaltunk egy kettes ülést, ahol én ültem az ablaknál.

Lassan mindenki felszállott a buszra. Mögénk a négyesbe Cortez és még három fiú ült.

-Reni?-bökött meg Virág.-Mesélsz Kriszről?-kérdezte csillogó szemekkel.

-Hát, Krisz nagyon jó barát. Mindig mellettem volt Bencével együtt. A bátyám miatt ismertem meg, amit cseppet sem bánok, mert nagyon jó arc. Mindig megnevettet, vagy mosolyt csal az arcomra. Imádom a srácot.-fejeztem be mosolyogva, majd Virágra néztem, akinek csillogtak a szemei.

-Ugye bemutatsz neki?

-Persze, szeret ismerkedni.-vontam vállat.-Mesélj te a kicsi tesódról.

-Beni nagyon cuki. Kicsit rendetlen. Na jó, nagyon az.-kuncogott.-Még csak egy éves, de már tud járni nagyából. Sokat nevet.-fejezte be.-Na mesélj Bencéről.

-Uhhh.-nevettem kínosan.-Bence nagyon jó testvér, van jogsija. Ugyanúgy a Szent Johannába jár, csak ő végzős. Nincs barátnője, de amúgy jól néz ki. Ő is sportol, de focizik és úszik.-néztem rá.-Kérdés?

-Azt hiszem nincs.-rázta meg a fejét.

-Rendben.-mosolyogtam rá. Elővettem a fejhallgatóm és elkezdtem zenét hallgatni. Éppen Shawn Mendes és Camila Cabello énekelte a Senorita-t, amikor elkezdett lecsukódni a szemem.

Arra ébredtem, hogy valaki rázogatja a vállamat. Ki más lenne, mint Virág.

-Lassan ott vagyunk, gondolom felkeltelek.-magyarázkodott.-Nem aludtál jól?

-Ha, neked is olyan tesód van, mint nekem, megérted miért aludtam be.-néztem rá kómásan.

-Miért? Mit csinált?-csodálkozott.

-Először bejön és elordítja magát. Azt hittem, hogy kiment a szobámból. Aha, nagy Faust! Leborított az ágyamról.-háborodtam fel.

Virág elkezdett kuncogni, aztán nagy röhögésbe tört ki. Nekem is muszáj volt rajta nevetnem, úgy röhögött. A hátunk mögött levő négyes mind nézett minket.

-Minden rendben van?-kérdezte egy raszta hajú srác.

-Pe...Pher....Persze.-nevettem még mindig.

-Biztos?-kérdezte egy másik srác.
-Aham, minden rendben.-válaszolta Virág, már nyugodtabban.-Veletek mizu?-kérdezte én meg elkezdtem kuncogni, amit Virág is követett.

-Öhm...-köszörülte meg a torkát a raszta.-Velünk is minden oké.-válaszolta.-És mi a nevetek?

-Az enyém Virág.-mutatott magára.-Ő pedig Reni.-majd rám mutatott.-És a tiétek?

-Én Ricsi vagyok.-mutatkozott be a raszta.

-Én Zsolti.-biccentett a fekete hajú, kigyúrt srác.

Szent Johanna Gimi (máshogy)Where stories live. Discover now