Szeptember 1.(Hétfő):
Tegnap amikor felkeltem, azonnal számolhattam be a tesómnak a táborról. Esküszöm, mint egy kisgyerek. Nagyon érdekelte, hogy mi volt velem, meg az is, hogy elfogadtak-e.
Reggel 07:00-kor megszólalt az ébresztőm. Lassan kimásztam az ágyamból és a fürdő felé vettem az irányt. Leöltöztem, majd bálltam a zuhany alá. Pár perc után kiszáltam a zuhany alól és megtörülköztem és visszamentem a szobámba.
Na igen, itt kezdődik a probléma, nem tudom mit vegyek fel. Arra gondoltam felvehetnék szoknyát... Jaj basszus! Ma ünneplő kell. Ahjj.
Szóval felvettem az ünneplőmet és megcsináltam a hajam. A konyhában igazán finom illatok szálltak, biztos Bence rakott valamit össze. Nem is tévedtem, Bence már evett, de anyáék sehol. Csak a szokásos.
-Good morning my Brother!-köszöntöttem a testvérem.
-Thank you Sister.-válaszolta.
-Mi kaja?-kérdeztem már magyarul.-Nagyon éhes vagyok.
-Van rántotta vagy esetleg egy kis gofri.-vágta rá.-Inni valót pedig találsz a hűtőben. Anyáék hagytak kajára pénzt.-lóbálta meg az említett darabot.
-Gyorsan eszek utána indulhatunk is.-mondtam, majd gyorsan falatozni kezdtem.
A reggelim elfogyasztása után felrohantam a szobámba a táskámért és már rohantam is vissza le. Bezártuk az ajtót, majd az utunk a kocsi felé vettük.
Beültünk a fekete Lamborghinibe és már indultunk is a suli felé. Hát, nem szoktam hozzá, hogy ezzel járkálok a suliba, így kicsit feszengtem.
-Mindig megnéznek az autó miatt?-kérdeztem meg végre.
-Juj, hogy mennyien.-nevetett fel szórakozottan. Látva az arcom még inkább nevetett.-Igen, de már megszokták. Inkább téged fognak megnézni.
-Kösz, hogy ilyen rendes vagy.-sziszegtem.
-Már itt is vagyunk?!-nézett ki "csodálkozva".-Ha bármi gond van nyugodtan jöhetsz hozzám.-fordult felém a kocsiban.
-Rendben.-mosolyogtam rá halványan.
Ezek után kiszálltunk a kocsiból és az iskola felé fordultunk. Komolyan az egész suli minket nézett, köztük az osztályom is. Hát ez remek!
-Most miért néznek minket?-kérdeztem suttogva.
-Azért, mert vajon "Kit hozott ma a nagy Rentai Bence"kérdést tették fel magukba.-válaszolta frappánsan.-Azért, mert menőnek számítok.
-Hé haver, ki a dögös csaj melletted?-kiabálta az egyik srác.
-Na ez mégis ki a franc?-kérdeztem motyogva.-Dávid, ő ilyen retardált.-legyintett, mire vállba boxoltam.-Menj az osztályodhoz, majd lerendezem.-fordult felém, majd megölelt.
-Kösz.-mosolyogtam rá, majd visszafordultam a kíváncsi szemek felé.-Ki ne essen a szemetek. A testvérek már nem is ölelkezhetnek?-kiabáltam, majd elindultam az osztályom felé.
-Az igen Ren! Komolyan a tesód?-kérdezte döbbentem Ricsi.
-Aha.-bólintottam.
-Ez a félisten komolyan a tesód?-kérdezte Virág csillogó szemekkel.
-Ki a félisten?-nézett Ricsi Virágra enyhe méreggel az arcán. Én csak jót mosolyogtam.
-Lassan szerintem menjünk be, mert mindjárt becsengetnek.-ezzel el is indultam a terem felé.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi (máshogy)
General FictionMi történt volna, ha Reni elment volna a Gólyatáborba? Ha találkozik Cortezzal? Ha Reni kicsit másabb lenne? Reni személyisége szinte ugyanaz! Maradt az ártatlan, sokat olvasó, tanuló lány egy kis plusszal megspékelve. Tarts velem és te is meg...