-Licz do 5
-Dobrze tatusiu....Na swoich jędrnych pośladkach poczułam uderzenie.
Pierwsze nie było takie bolesneDrugie.
Już lekko zabolało.Trzecie.
BolałoCzwarte
Bolało jak choleraPiąte
Nie wytrzymalam z bólu i krzyknęłam-Przepraszam słodzinko, ale złamałaś zasadę.
-Rozumiem Tatusi---Nie dokonczylam zdania gdyż oppa postanowił mnie pocałować.
Był to taki.... Namiętny i pełen czułości pocałunek który odwzajemnilam.
Zawsze marzyłam o tym żeby nasze usta dotknęły się wzajemnie...-Wracamy do domu?
-Nic nie odpowiedziałam tylko wtulilam się w jego ABS.
MOJA ciapa podniosła mnie i zaniosla do samochodu.-Kocham cię Tatusiu....
-Ja ciebie tego maluszku.Byłam już bliska płaczu,przez tyle lat nikt mi nie powiedział że mnie kocha.
A ja zdążyłam pokochać tyle osób ale bez wzajemności
To był również jeden z powodów dla których się tnę.
Gdy zamknęłam oczy które były pełne bólu tabi zauważył że coś sie dzieje.
-Kochanie, co się stało?
On spojrzał na moje pełne od płaczu oczka.
-Skarbie, nie płacz.
Wiesz ze cie kocham i nigdy cię nie odpuszczę. Jesteś moją, i tylko moja maluszku.Tabiś złapał moja rękę, przeszedł nieznajomy mnie dreszcz
Czy wspominałam że jestem dziewica?BYLISMY POD Domem.
Gdy wychodziłam z auta lekko potknelam się, Top zdążył mnie złapać tak żebym nie upadła i nie rozbiła sobie głowy.
-Uważaj
Powiedział stanowczo jak nigdy wcześniej-coś się stało?
-Nie, mam fajny plan na jutro.
Później ci powiem małaPowiedział swoim sexy głosem i z jakimś znajomym wyrazem twarzy.
Domyślam się co się będzie działo.
-Dobziee tjatusiu.
*Powiedziałem tak słodko że oppa cukrzycy dostał*-Mała, nie mów takim głosem bo tatuś ponownie ma problem.
-Jaki tjatusiu?
*powiedziałam tak samo słodko*Złapał za moją mała i delikatna rączkę i położył ja
CZYTASZ
,, Bycie krzesełkiem T.O.P'a "
Historia Corta-Czy... Zastanawiał*ś się kiedyś jak to byłoby być ze swoim idolem.... -Ja T-tak.... Miłość? Smutek? Strach? Szaleństwo? To wszystko znajdziesz w tej opowieści. OSTRZEŻENIE Powieść zawiera *treści* +18 oraz wulgaryzmy. Jest to moja pierwsza powieść...