《6》

856 61 9
                                    

...éppen az egyik kedvenc ruhaüzletemből jöttünk ki, ahol láttam, hogy pár lány összesúg.

Elkanyarodtunk a további ruhaboltok fele (mégiscsak lányból vagyok), amiket körbejártunk. Jack örülhetett nekem.
- Jack! - szóltam neki, mikor az egyik bolt pénztárjához álltunk sorba.
- Hm?
- Mennyire unatkozol?
- Én egész jól elvagyok. Nyugodtan nézelődjünk még ha szeretnél.
- Nem, nem. Együnk valamit. - hisz ekkor ugrott be, hogy bizony már órák óta csak bolyongunk.
- Tetszik az ötlet. - mosolyodott el.
Kifizettem a dolgokat, majd megindultunk az étkező részleg felé.
Végül a hiperszuper egészséges Mc' Donalds mellet döntöttünk.
Kikértük a BigMac menüinket elvitelre, majd felmentük a tetőteraszra, hogy ott fogyasszuk el az ételünket.
Ezután elkóboroltunk a város különböző pontjaira.
Egy gyönyörű szép park mellett állapodtunk meg végül.
A létező összes dologról beszélgettünk.
- Ahh, máris ennyi az idő? Mennem kell, haza kéne érnem mielőtt a főnököm is hazaér.
- Gyere, akkor induljunk. Nekem is van még dolgom otthon.

Hazakísért, majd elköszöntünk egymástól.
Beléptem a házba, és ránéztem az órára. Huh' még csak 5 óra. Van fél órám a főnököm érkezéséig.
- Juliet?! - kiabáltam a házban.
- Juliet a konyhában van. - lépett elő egy barna hajú, izmos alkatú, tetovált férfi. Engem tisztára megijesztett.
- Nyugi nem vagyok betörő! Harry egy barátja vagyok. Van kulcsom is, de most Juliet engedett be. - mosolyodott el a félelmemen.
- Öhmm...elnézést. Csak nem gyakoriak a vendégek errefele.
- Igen tudom. Harry egy bizonyos pont után teljesen elzárkózott a legtöbb embertől. Egyébként Liam Payne. - nyújtotta a kezét.
- Darcy Tomlinson. - nyújtottam vissza.
- Tomlinson, hmm? - mosolyodott el.
- Igen. - hajtottam le a fejem mosolyodva.
-Khmm...Khmm...- hallottunk egy köhintést az ajtó felől. Hirtelen a hang irányába kaptuk mindketten a fejünk.
- Harold! Már vagy egy órája itt rostokolok. - indult el Liam a főnököm felé.
- Bocsáss meg Liam, de tudod fontos tárgyalásom volt, ezzel ellentétben te itt barátkozol a személyzettel. - nézett rá szúrós, mégis szeretetet árasztó szemekkel.
- Szegény tökre megijedt tőlem. Muszáj volt bemutatkoznom. - ez az ember annyira aranyos mikor mosolyog.
- Jólvan, jólvan. Nem betörő. De Liam te jössz velem. Darcy kérlek a szokásos kávémat, és egy bögre fekete teát behoznál az irodámba?
- Természetesen, a teát hogyan, mivel ízesítsem?
- Tej, cukor. - mondta Liam, majd elindultak az irodába.

Így hát elindultam a konyhába, hogy megcsináljam a kért italokat.

~~Harry szemszöge~~

Kicsit ideges lettem, mikor megláttam Liamet és Darcyt ilyen jól beszélgetni. Főleg, hogy a Tomlinson név nálam tiltólistán van. De hát ha egyszer ez lett a neve...
Sikerült végre bevonszolnom Liamet az irodámba.
- Liaaaaam!
- Nehogy belekezdj! Azt hiszed mondtam volna bármit is?
- Nem hiszek ilyet. Egyszerűen tudod, hogy félek az egésztől.
- Igen Harry tudom. De az nem megoldás, ha még a nevét sem lehet kiejteni.
*kopogás*
- Gyere csak! - mondtam, majd Darcy belépett az ajtón.
Letette elénk az italokat.
- Egyéb kérés Mr.Styles? - jajj de rühellem, hogy így kell hívnia.
- Nincs. Menj csak.
Bólintott egyet, és már bent sem volt az irodában.
Liam sokat sejtően rám nézett.
- Ne is mondd! Ha tehetném én is máshogy hívatnám magam vele.
- Ezt én akkorsem tudom felfogni.
- Hát pedig fogjad, sajnos ez az igazság. És számára sosem fog kiderülni.
- Azóta nem is találkoztatok Louissal?
Imádom Liamet, hisz az egyik legjobb barátom 16 éves korom óta, de ezektől a kérdéseitől falra mászok.
- Liam! Szerinted? Most úgy komolyan. Zaynnel is alig találkoztam azóta, nemhogy vele.
- Jó, jó bocsi. De Harry meg kell nyugodnod. Tényleg nem megoldás, ha elzárkózol az egésztől. - tette a vállamra a kezét.
Liam mindig is híres volt arról, hogy bárkit hamar megnyugtatott. De most, ezzel a témával, ezzel a helyzettel senki és semmi nem nyugtatna le.
- De hogyan nem tudnék elzárkózni? Megtettem az ígéretem még anno, nem tudhatja meg, hogy mi van. És Niall is furcsállta az egész helyzetet.
- Már Niallel is találkozott? - kérdezte meglepve.
- Igen. Meg az egész családjával. - válaszoltam kérdő tekintettel.
- De várj! Az Adél nem a bandán keresztül ismerte meg Niallt? - kérdezte kissé félve.
- De..., és?
- Nem beszélgettek kettesben Darcyval? Nem lehet, hogy Adél a sztoriból nem szedte ki Louist?
- Nem. Az nem probléma. Niall elmondta neki, hogy mi a helyzet.
Bár Darcy és Adél, jól elbeszélgettek mikor itt voltak. Viszont bízom az Adélban, hogy nem árult el semmit.
- Te tudod. Niallben bízom. Ha ő mondja akkor elhiszem.
És ekkor beugrott valami.
- De Liam! Te nem találkoztál Louissal azóta?
- Omm...de. Miért? - nézett rám értetlenül.
- Darcy. Ő nem látott még?
- Egyszer találkoztam vele, körülbelül 5 éves lehetett. Nem emlékezhet rám. Utána már csak Louis és én találkoztunk, ő nem volt ott.
- És? - kérdeztem, hátha veszi a lapot.
- Mi és? - köszi Liam, én is szeretlek.
- Mondott bármit...rólam, rólunk? - tettem fel félve a kérdést, ami már régóta érdekel.
- Harry! Ha annyira érdekel, hogy mi van, vele beszélj. De nem mondott nagyon semmit.
- Basszus! De eszméletlenül hiányzik! És nem is kerestem azóta, csak mikor Darcy idejött. Néhány elcsípett fotó a neten, néhány új dal, de annyi.
- Figyelj. Annyira megenne ha felhívnád egy "Szia, mi újság"-gal"? Szerintem nem. Nem úgy ismerem Tommot. - próbált meg segíteni, de ezt egy hívással nem lehet rendezni.
Én ezt csak egy sóhajtással nyugtáztam.
- Na kezdek depressziós lenni. - nevetett fel. - Ezeket kivéve miújság veled mostanában? - szép téma terelés barátom.
- Csak a szokásos, tudod munka...

És itt elkezdődött egy jó hosszú beszélgetés.

~~Darcy szemszöge~~

Amíg Liam és a főnököm az irodában beszélgettek, én a szobámban pakolásztam. Néha hallottam, hogy a főnököm megemeli a hangját, de nem tulajdonítottam neki nagyobb figyelmet.
Körülbelül este 10 órakor a vendégünk hazament, nekem pedig több dolgom nem volt aznapra.
Még olvastam egy kicsit, elkészülődtem, majd befeküdtem az ágyamba.
Még gyorsan át néztem a telefonom, de eszembe jutott, hogy apukámmal leszek másnap.
Így gondoltam írok neki, hogy mi lesz akkor.

-----------------------------------------------------------

Darcy💛:
Sziaaa❤! Akkor holnap, hogy lesz?

Apa💙:
Szia❤! Odajössz 9-re a Ricky's Cafe-ba? Szerintem Styles nem örülne, ha mégtöbb paparazzit zúdítanék a házához.

Dracy💛:
Persze😂, jót fog tenni egy kis séta.

Apa💙:
Rendben, ott várlak. Jó éjt💖.

Darcy💛:
Jó éjszakát❤.

-----------------------------------------------------------

És ezzel boldogan el is aludtam.

Two Directions [1D., L.S Fanfiction] BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang