Temizlik imandandır demiş atalarımız. Doğru cümle, temizlik işlemi bittikten sonra daha bir anlam kazanıyor nedense benliğimde. Kusmuk temizlemek de buna dahil. Kusmuğun sahibine göre değişir, Ş.'ninkilere alıştım son zamanlarda ve bir nebze elim direkt gidiyor temizlemeye.
Yeşil buna karşı. Yani ayılıncaya kadar orda kalmasını daha sonra da onun temizlemesini istiyor. Ama ben dayanamıyorum o kokuya, dışarı çıkınca da Cüneyt'le karşılaşma ihtimalimiz canımı sıkabiliyor. Sadece planlanmış görüşmelerden hoşlanıyorum. Yolda veya Kral'da karşılaştığımızda hebele hübele oluveriyorum.
Size bu durumu hiç anlatmadım, hikayemiz Yeşil üzerinde odaklı ama Yeşil'in de hayatının güzel bir bölümü bana ait. Kendisi de her daim bunu söyler.
Cüneyt bize bu saçma evi bulan insandı. Yeşil'in sosyal medyadan tanıştığı birisi. Yeşil gözleri var. En çok buna kaptırdım ya kendimi. Neyse, bu evi onun aracılığıyla bulduk, alt katında Kral'ın olması bizi cezbetti. Tabi Cüneyt de orda çalışıyordu. Komşu olmuştuk bir nevi.
Evi boyarken, evin temizliğini yaparken ve hatta ilk günler yemekleri pişirirken yardıma geldiler. Cüneyt, abisi Alihan ve Alihan'ın kız arkadaşı Şeyda. İyi anlaşmaya başlamışken, bizim kendi içimize kapanmamız ve insanlara karşı olan tutumumuzun değişmesi üzerine onlar da birer barmen ve kardeşi olarak kaldılar. Benim için Cüneyt öyle olmasa da.
İşte bu yüzden Yeşil ara sıra bu platonik sevdama bir el atar, bizi hizaya sokar, çok ümitlenmeyin gibi konuşmalar yaparak hepimizin gazını alırdı. Yine o günlerden birindeydik.
-Aptallığın diz boyu, çocuk seni istemiyor, istese elli kez gelip açılmıştı neyi zorluyorsun G?
-Bir şeyi zorlamıyorum sadece bir bira içtim.
-Başka yer mi yok? Anında Cüneyt'in dibinde bitiyorsun. Dur ama sen, halledeceğim ben bu işi. Sana hayırlı bir kısmet bulacağız. Hahahaha! Unutup gideceksin bu çocuğu. Hem bana da sarmazsın, oramı buramı boyamazsın bir daha!
-Evde aseton olduğu sürece problem bir durum yok.
Zorla öpücüklere boğdum Yeşil'i. Pek sevmezdi öpülmesini.
-Hem sen bana cımbızla gelirsin yine; terapimi yap diye, o zaman görüşeceğiz seninle Yeşil hanım.
-Seviyorum seni kız!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
قصص عامةOmuzlarından baktı: yeşil. Yorgun ve telaşsız. Bekleyeni yok. Zamanı yok. Düşüncesi yok. Bitmiş. Gitmiş. Bırakmış. Hepsini, her şeyi. Yeşil affedilmeyi bekliyor.