"Hej ty tam. Ty si tu nová co?" ozval se klučičí hlas. Otočila jsem se na něj. Né extra vysokej tmavovlasej kluk. Taky né moc pěknej. Vypadal tak na 14. ,,Jo, a co má bejt?!" zeptala jsem se arogantně. Šel ke mě. Viděla jsem na něm jak mě celou prohlíží. Stoupl si přede mě ,,viděl jsem tě na pouti...a jak jdeš z pod mostu pryč" řekl potišejc, aby ti jeho kamarádi nic neslyšeli. Mohlo jím být taky kolem 13-15 let. Upřela jsem na něj zrak. ,,Jak to víš?!" zvýšila jsem šeptem hlas. ,,Pojď se mnou" ,,ha to určitě...jít někam s nadrženým puberťákem" řekla jsem už docela nahlas. Ostatní se na nás koukali. Pousmál se,,A on tě viděl taky" zarazila jsem se,,On?" ,,Ten přítel toho buzíka". Začínal mě tady ten člověk, kterýho neznám ani 5 minut totálně srát. Povolila jsem ,,Jenom na lavičku. Jinak ti seru". Usmál se a šel první. Já zaním. Sedl si na lavičku. Já stála,,Notak sedni si taky" no to určitě ,,já postojím" a začala se dívat na ty kluky co tam stáli. Ten si toho nejspíš všiml a zakřičel ,,Hele běžte si nachvíli po svých. Za chvíli jsem u vás". Odešli, ale to mě ještě víc znervóznilo, než když stáli za stromem. ,,Tak mluv, co mi chceš?" zeptala jsem se ho. Zvážnel. Najednou v něm nebyl ten drsňáček. ,,Jsem Chriss" ,,To není odpověď" pochybovačně jsem k němu vzhlédla. ,,Jasně to vím" ,,Tak co mi chceš Chrissi?!" už mě to docela nudilo. ,,A ty jsi?" si dělá prdel? Mam sto chutí ho poslat do prdele a odejít si hledat svoje "útočiště". ,,Mary" ,,No...mám v tom furt maglajz a předpokládám, že ty taky" nechápala jsem. ,,V čem?!" zadíval se na mě,,no na ten včerejšek". Furt mi to nedocházelo. No ale pak mi to došlo,,Tys to viděl?!" zeptala jsem se. Zachmuřil se,,Jo a mám z toho hrůzu do teď. Co jsi všechno viděla?" jen jsem na něj koukala. Pak sklonila hlavu,,Vše" ,,I toho klauna?" ,,Jo". Sakra proč se mu svěřuju. ,,Nikdo nechce uvěřit, že to byl nějákej podělanej klaun co ho zakous. Vždyť tě viděl ten buzik. Tak proč nezmínil i tebe". Nasucho jsem polkla,,zmínil" začaly se mi třást ruce. Kam až to povede,,a řekla jsi to i tom vraždícím klaunovi" zakývala jsem nesouhlasně hlavou. Chriss se zvedl ,,Proč si to neřekla. Mě teďka čeká nějákej děcák nebo co. Obviňujou mě z toho, že jsme ho zabili" začal vyšilovat. ,,A co by mi mělo bejt do nějákyho podělanýho homofoba. Neměli jste ho házet přes most" začala jsem se bránit. Zarazil se. ,,Já nemůžu za to, že nenávidíš homosexuální páry, ale laskavě si tu touhu po likvidaci jich nech pro sebe!" odcházela jsem, když v tu ke mě promluvil,,Já nechci do vězení. Je mi teprv 15. Uvědomil jsem si co jsem udělal, a lituju toho, ale nechci do basy. Prosím. Zítra mně čeká soud a ten bu-chlap mě žaluje" ,,ale právem" odpověděla jsem mu. Na to nereagoval ,,Nechcou mi nic věřit a ani jemu. Kdyby se našel ještě jeden člověk..." to mě už docela nasralo ,,hele já nevim co po mně vlastně chceš. I kdybych řekla, že jsem to všechno viděla, nic by se nezměnilo na tvým osudu. Ten chlap tě zažaloval proto, že jste je napadli a zbili a ještě přehodili přes most člověka, kterej se mohl klidně i z té výšky zabít sám. On tě žaluje za nemorální chování!". Já odcházela a on jen stál se slzama na krajíčku. Bylo mi ho možná líto, ale tak líto, že po mě nejspíš chtěl zastánce, tak to ať si nasere".

Bitchh další...užijte si ji pusinky moje❤

_Controler_SaBa_

Close To Fear✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat