Jonghyun emlékére 💔

311 13 0
                                    

Teljes Neve : Kim Jonghyun ❤
-Jonghyun 1990. Április 8-án született Csongno-Ku , Söul, Dél Koreába .
- Elhunyt : 2017. December 18-án Hwayang-Dong , Söul , Dél Koreába .
- Temetése : 2017. December 21-án .
- Magassága : 1,73 cm
-Zenekarok : SHINEE ( 2008-2017) ,
SM Town ( 2008-2017) , SM the Ballad (2010-2014) .
-Foglalkozás : Énekes , táncos , dalszerző , műsorvezető , író és modell .

Életrajza :💔💔

Középiskolás korában kezdett komolyabban érdeklődni a zene iránt, ahol basszusgitárosként vett részt a gimnáziumi zenekarban. Az együttes több zenei rendezvényen, köztük fesztiválokon is szerepelt. Egy ilyen esemény hatására 2005.-ben jelentkezett az SM Entertainment egyik meghallgatására (SM Casting System), ahol sikeresen felvették gyakornoknak. Ekkor mindössze csak 15 éves volt.

Három év képzés után, 2008. május 25.-én hivatalosan is debütált az SM Etertainment újdonsült öt fős fiúcsapatának fő énekeseként, kik SHINee néven robbantak be a köztudatba. Bemutatkozó kislemezük a 'Replay' nevet kapta, melynek névadó dalához egy videót is forgattak. Első fellépése a csoporttal az SBS által sugárzott Inkigayo című műsor keretein belül zajlott.


Tanúlmányi Eredménye :

10. osztályos tanulóként otthagyta az iskolát. Később a Chungwoon egyetemen tanult, ám végül átiratkozott a Myongji intézményhez, ahol mesterdiplomát szerzett zene és film szakon.

Autóbaleset és tiltakozás :

2013 áprilisában az előadó autóbalesetet szenvedett, melyben arca súlyosan megsérült. Ennek következtében az orrát meg is kellett operálni, így a SHINee harmadik két részes albumának, a 'Why so Serious? The Misconceptions of Me' kezdeti promócióiban sem tudott részt venni. Szerencsére a műtét sikeres volt és az énekes is hamar felépült. Ennek köszönhetően május 23.-án hivatalosan is visszatért, tovább folytatva pályafutását.

Tragikus halálesete :

2017. december 16.-án kibérelt egy Cheongdam-dongi apartmant, Gangnam kerületben, mely Szöul délkeleti részén fekszik. Két nap elteltével pontban-délben jelentkezett be, a Korea Standard Time (KST)-nél, majd 16:42 perckor az előadó nővére hívta fel elsősorban a Sürgősségi Segélynyújtó Szervezetet, kiknél bejelentést tett testvére aggodalmat keltő búcsú üzenetéről, melyek a KakaoTalkról érkeztek:

"Túl nehéz volt. Kérlek, engedj el. Mondd el mindenkinek, hogy nehéz időszakon mentem keresztül. Ez az utolsó búcsúm."

Jong Hyun-t utoljára egy kisboltban látták bérelt lakása környékén. A mentő és rendőrcsapatok 18:10 perckor találtak az előadóra, aki addigra már eszméletlen állapotban feküdt. Ezt követően azonnal a legközelebbi, Konkuk Egyetemi kórházba szállították, ahol CPR kezelést kapott. Az orvosok sajnos nem tudták megmenteni, így 2017. december 18.-án pontban 18:32 perckor elhunytnak nyilvánították. 

Haláleset oka :

Tragikus halálának elsődleges oka, feltehetően szén-monoxidmérgezés, melyet később a rendőrök is megerősítettek, miután serpenyőben égetett szénbriketteket véltek felfedezni az apartmanban. A rendőrség, a család kérésére nem végzett boncolást, távozását pedig esetleges öngyilkosságként könyvelték el.
Jong Hyun tragikus elvesztése nagy valószínűséggel a depresszióhoz köthető.  Az énekes 27 évet élt.

Kpop bandák akik elkisérték Jonghyun-t a végső utjára :

Utolsó útjára számos híresség is elkísérte csoporttársai mellett, mint a BTS, IU, BoA, a Girl's Generation, EXO, valamint a művész hazai rajongói is csatlakoztak a három napon át tartó búcsúztatáshoz. 

Érdekességek :

- Közeli barátságot ápolt, Lee Ji Eun „IU”-val.
 -Nagy rajongója volt a Girl’s Generation-ből ismert, Kim Tae Yeon-nak, akinek különleges tehetségét mindig is csodálta.

Kedves Jonghyun !

Tudom , hogy már nem vagy közöttünk és azt sem tudod , hogy ki vagyok . Nagyon de nagyon szeretlek és még mindig van olyan napom amikor csak rád gondolok , a SHINee volt a kedvenc bandám de amikor meghallottam , hogy nem vagy összetört a szívem .... 💔
Egész nap zokogtam kb 1 hétig .
Figyelj nekem is voltak depis napjaim amikor nagyon bevoltam zárkozva , meg már volt olyan is , hogy majd nemegöltem magamat . De most miért csináljam meg nem tennék senkinek sem szivességet ezzel . Fájdalmat okoznék a családomnak az ismerőseimnek . Már felnöttem nem vagyok az a nyám nyila aki megölné hülyeségből magát !
De , hiányzól nekem Jonghyun amikor látok vagy képet vagy videót rólad zokogok ...
Nagyon fáj , hogy nem vagy már velünk !
Figyelj ! Éld az életed ott fent , legyél szabad és szálj amíg lehet !
Majd gyere vissza a földre , szüles meg és élj egy szép , csodás és vidám életet ! Legyél szabad az a lényeg !
Köszönöm , hogy végig halgattál !
Neked legalább voltak igazi barátaid nem mint nekem , amikor próbáltam volna beszélni akkor leráz mert neki más dolga van . Ez eléggé fájt !
Szép napot Jonghyun Szia ! ❤💔

Zenéi :

-CRAZY
-SHI IS
-LONELY
-SHININ
-END OF A DAY
-DÉ JÁ BOO
-HALLELUJAH
-LOVE IS SO NICE
-LET ME OUT
-ELEVATOR
-Y SI FUERA ELLA
-BEFORE OUR SPRING

KÖSZÖNÖM HA ELOLVASTAD !
JONGHYUN AZ ÉLETEM RÉSZE VOLT . MÉG HIÁNYZIK A HANGJA !
SZERETTEM ŐT ! 💔💔💔❤❤❤


KPOP Botrányok 💔Where stories live. Discover now