Revenirea

683 20 4
                                    

        Eu, Isabella Swan, am revenit la tatăl meu, Richard , în Forks pentru că mama va pleca în această vară, cu noul ei soţ în luna de miere. Părinţii mei fiind divorţaţi mă face să fiu mai rece şi mai timidă. Dar eu nu ştiu că de abia acum începe noua mea ''viaţă''

        Ajung cu maşina de poliţie a tatălui meu , el logic fiind poliţist. Mergeam de multe ori la el dar de data asta totul era schimbat. Înainte mă simţeam în siguranţă în aceste locuri acum totul e ciudat.
          În Forks nu prea este soare dar eu venind din Calofornia , acolo stă mama cu soţul ei, Filiphs, am nevoie de razele lui. Chiar daca  sunt eu mai alba si neatinsa de ''mainile'' globului auriu. Ajungem la casa lui Richard (tata) si ma ajuta sa ma instalez , el încercând sa mai destindă atmosfera tacuta dintre noi. Timpul a trecu repede iar acum trebuie să mă pregătesc de şcoala. Tatăl meu a pregătit deja transferul pentru restul semestrului pana mama si Filiphs revin din vacanta lor.

Afară a venit un prieten de al tatălui meu împreuna cu fiul său. Pe fiul lui îl cheama Jackob iar pe dânsul Okanaua. Ei provin dintr-un trib vechi. Okanaua a adus o maşină cu el... Ies să văd ce se întâmpla. E o masina papuc... este o maşină modestă la mâna a doua.
      -Bună ziua Okanaua! Bună Jack!
      -Bella , ce frumoasă te-ai facut! (Okanaua)      
      -Bună Bella! (Jack)
      -Îţi place cadoul tău de revenire? (Richard) Jack a reparat-o!
      -E MINUNATĂ ! Mersi Jake!

-Nu ai pentru ce ! îmi zice etalandu-si gropitele .
         Jack se  urcă în  maşină cu mine să îmi explice cum să o folosesc dar eu speram că vă merge cu mine la scoală.
     -Mergi cu mine la scoală ?
     -Nu pot... Eu invat in trib cu prietenii mei.
   Asta e, speram sa cunosc macar o persoana... Plec , luandu-mi la revedere si ajung la scoala.


~Dragostea dintre un vampir si o muritoare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum