Hotararea

237 13 0
                                    

                Il vad in curtea scolii cu fratii lui. Imi arunca o privire si se intoarce inapoi la discutiile lor. Ma duc la prietenii mei si le dau cartile mele :

   -Tineti-mi voi cartile , pana ma duc sa rezolv ceva , va rog! Nu o sa dureze mult!

   -Bine , bine! spun toti.

Ma duc hotarata catre el , vazandu-ma cat de  serioasa sunt si se indreapta catre mine :

 - Nu aici ! imi spune de parca ar stii ce vreau sa zic si ma duce in padurea de langa curtea scolii. Gardurile nefiind prezente ca sa desparta proprietatea scolii de padure.

   -Stiu ce esti! ii spun clar uitandu-ma in ochii lui
   -Spune-o! zice dezamagit.
   Ma uit putin la el impietrita , limba neputand sa zica ceva , si gandul ca as putea sa ma fac de ras in preajma lui ma moleseste.

   -Spune-o! zice mai raspicat , eu pur si simplu expirand cuvintele

  -Esti un vampir. 

Astept un ras , un batut din palme ironic , sau macar o reactie care sa imi dovedeasca opusul dar nu. E liniste.

Ne privim in ochi si ni se putea citii emotia. Eram cuprinsi de un val de nostalgie. Recunosc , incepea sa imi placa si era dragut. Era doar cu un cap mai inalt ca mine , se imbraca clasic , dandu-i un aer superior. Ochii erau caprui-verzi , uneori mi se pareau si negri. Parul putin ciufulit si saten dar cu cateva fire de o noanta mai deschisa care il faceau sa para mai atragator decat ceilalti liceeni.

   -Te temi ? zice lasandu-ma cu gura cascata si asteptand parca sa zica ca e o gluma.
   - Nu! Ma simt... protejata! ma aud zicand . 
   -Bella , sunt un monstru, sunt cel mai mare pradator! Totul la mine te atrage!  E normal. Prada trebuie sa se simta macar putin atrasa de vanator. E o situatie chiar ciuata , stii? Nu ma asteptam ca o nou venita sa se prinda atat de repede. Dar adevarul este ca nici eu nu am putut sta deoparte. De 2 saptamani de cand esti aici , in fiecare secunda m-am gandit la tine. Si nu in felul de mancare ci intr-unul romantic , si sincer nu mi s-a mai intamplat. De cand ai venit aici te urmaresc in fiecare seara . Familia mea mi-a spus ca o sa legi totul si o sa iti dai seama . Au zis ca daca o faci, sa te duc la un prieten sa te faca sa uiti, unul care are abilitatea asta . Dar nu pot. Pur si simplu. Stiu ca e greu de crezut , dar tin la tine intr-un mod in care nu am mai tinut la nimeni. Nu te pot obliga sa simti ceva pentru mine si inteleg. Daca vrei putem merge la acel prieten si sa stau deoparte . Sunt periculos.
   -Nu imi  pasa!
   Il vad venind spre mine rapid luandu-ma in brate . Imi ia parul in mana si il miroase strangandu-ma in brate. Se departeaza usor , privire noastre se intersecteaza si imi cuprinde fata mica in palmele sale mari. Ma pupa apasat pe frunte.

   -Este greu. 

  -Ce ?

  -Sa ma abtin in preajma ta. Nu mirosi ca ceilalti. Esti o provocare mai mare pentru mine , dar sentimentele pe care credeam ca nu le mai am, ma ajuta sa nu iti fac rau. Eu si familia mea nu bem sangele oamenilor , ci pe cel al animalelor. Suntem ... vegetarieni sa zic asa. 

Chicotesc la spusele lui si isi arata zambetul stralucitor care practic mi-au inmuiat picioarele.Imi mai spune lucruri despre el in drum spre scoala si cand ajungem toti ceilalti se uita la noi. Ii vad pe prietenii mei socati intr-un mod bun cred , in comparatie cu Alice, Jesper , Rosalie si Kevin care parca il omorau din priviri. Dar nu i-a bagat in seama inca razand intrand cu mine in scoala si tot asa pana in clasa. Dupa o zi in care mai mult ne-am cunoscut decat sa invatam ceva ajungem in parcare:

  -Se pare ca aici ne luam la revedere, ca sa ne vedem luni. spun si il aud chicotind

  -Bella ?

  -Da.

  -Sper ca nu vei mai spune nimanui ce stii despre noi. Din cate ai vazut e cam secret. Nu vrem sa fuga lumea in toate partile cand ne vede. Eu incep sa rad si ma priveste tandru dandu-mi seama ca defapt era serios.

  -Nu as face asta! ma apropii de el usor incercand sa obtin un sarut . Stiu ca sunt prea directa si e prea din senin dar sentimentele mele pe care am incercat sa le maschez au crescut astazi considerabil. 

  -Nu... Bella...

  -Nu! E ok! E vina mea , stiu ca nu e bine si nu ai nevoie de vreo iubita sau ceva in momentele astea. Zic si ma indepartez catre prietenii mei , el ramanand pe loc .

Stiam ca e o idee proasta si nu simte la fel ,dar macar sa fi venit dupa mine . sa nu ma mai simt asa stupid.

 -Mergem? ma intreaba Zac

 -Haideti! 

Aveam de gand sa mergem la o cafenea in seara asta .

Dupa vreo 2 ore de baut o cafea si mancat niste fursecuri , parasim toti cladirea si urandu-ne un weeken placut. Fiecare pleaca in directia spre casa lui. Eu merg linistita ascultand niste muzica la casti. Trec pe langa o gasca de tipi beti care imi fac semne, fiind nevoita sa imi scot castile. 

-Buna frumoaso! Ce faci singurica asa tarziu ? 

-Nu e chiar atat de tarziu. spun incercand sa plec dar cineva ma ia de spate si ma trage intre ei . Ma panichez vazand ca zona esti chiar pustie , dar pustietatea este intrerupta de o masina Audi R8 Matte Black pe care as recunoaste-o oriunde. Edward!

Trece cu masina pe langa ei , speriandu-i si deschizand usa pasagerului pentru a ma urca. Avea o privire manioasa si parca fixata intr-un punct.

-Sa plecam de aici. o spune printre dinti. Ma abtin sa nu fac ceva necugetat in prezenta ta. 

Ma las in jos si imi pun repede centura cand vad ca are o viteza destul de ampla.

-Incetineste! dar ma ignora . Nu toti suntem nemuritori! 

-Scuze... 

Si isi intoarce privirea catre mine , uitandu-se la mine bland parca calmandu-se incet. A oprit in dreptul casei mele. 

-Multumesc ! Pentru ca m-ai salvat de tipii aia si ca m-ai adus acasa..

-Cu placere. 

Dau sa plec dar ceva ma trage la loc si il vad pe Edward furandu-mi un sarut . Se uita la mine sa vada daca mai sunt vie si cand vede ca nu are vreo scapare extinde sarutul transformandu-se intr-unul pasional si dulce. Puteam simti gustul de menta al buzelor sale. Intrerupem sarutul pentru a la o gura de aer si il aud soptind:

-Te iubesc. ramane blocat  si parca isi mareste ochii cand se aude

-Si eu te iubesc ... ii zic plimbandu-mi ochii pe chipul sau angelic. Edward , chiar as vrea sa te comporti cu mine precum egalul tau , asa ca as vrea sa te gandesti daca ma poti transforma ... ?

    


~Dragostea dintre un vampir si o muritoare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum