Acest bilet imi da o stare de bine dar si o neliniste. Eu continui ziua nespunand nimanui nimic si facandu-mi antrenamentele. Venise ziua pe care Alice a prezis-o...''Clanul Vulturii vor veni la prima ninsoare si va venii cu o aramata de vampiri puternici''. Haitele vor sta in padure iar vampirii vor sta pe campul deschis. Daca clanul va ataca vom ataca si noi in speranta ca vor intelege ca Fauna are suflet pur. Jack este cu noi transformat si o are pe Fauna in spate. I-am dat Faunei un ghiozdan cu bani , pasapoarte si cateva sandvisuri. Nu stie pentru ce sunt. Chiar daca ea este dezvoltata mintal, fizic si psihic. Este o fata care azi implineste 1 an!
Eram in semicerc, eu fiind in mijloc pentru a canaliza scutul pentru orice eventualitate. Au sosit iar noi suntem curiosi ce se va intampla insa eu eram si mai curioasa daca Alice va ajunge...
-Deci Edward... Vino, nu fi timid. Vino sa imi explici ce se intampla. (Vladimir)
Edward se duce catre ei si ii da mana iar Vladimir o ia pentru ai vedea gandurile si pentru a privi imaginile cu Fauna sa se clarifice daca este o amenintare. Vladimir spune:
-As vrea sa o cunosc pe aceasta Fauna si mama ei Bella(Vladimir)... . spune ranjind ca si cum ar vrea lupta pe care noi o tot evitam.
-Ha!!! Ii aud inima batand micutei Fauna! Iar tu Bella, esti o fata norocoasa. (Vladimir)
-Stiu! si o trag pe Fauna aproape dar Vladimir ii i-a mana. Fauna o trage si o pune pe obrazul lui. Aceasta ii arata toate amintirile frumoase cu noi si cat de calduroasa este. Isi retrage mana la fel cum Vladimir isi retrage ranjetul. Se intoarece catre armata sa , la Garonee si fratele sau Mark:
-Ne este niciun pericol aici! spune Valdimir...
-Sa vina fata care a zis aceasta jignire la adresa Cullenilor! (Mark)
-Eu sunt domnule .. (Esme) Iar surorile lui Esme raman socate si sunt gata sa intervina daca sora lor va pati ceva. Surorile lui Esme sunt fata care electrocuteaza si o alta fata vampir puternica simpla.
-Ai zis ca iti vei asum vina... Of! Of! Of! Acum trebuie sa te ucidem (Garonne) Iar verisoara noastra Esme a fost omorata chiar sub ochii nostri. Doi vampiri le tin pe fete sa nu porneasca razboiul:
-Fetelor! Ei asta vor! Sa ne faca sa pornim razboiul! iar ele se opresc si se calmeaza stiind ca ar pune viata tuturor in pericol. In acelasi timp vin Alice si Jasper.
-Alice , draga mea prezicatoare! Doar tu m-ai lipseai
-Am venit sa dovedesc inocenta acestui copil-vampir!
-Desigur! Cum sa nu... vino si da-mi mana! Alice ii da mana :
-E imposibil! Indiferent ce iti arat nu iti vei schimba decizia! Iar ea imi spune usor: ''Acum!'' iar eu o timit pe Fauna cu Jack sa plece! Vladimir trimite 3 vampiri dupa ei...
CITEȘTI
~Dragostea dintre un vampir si o muritoare~
VampireO muritoare timida ... un vampir timid ... o dragoste nebuna! O viitoare vampirita? Un viitor copil? O noua familie minunta! Cititi si veti afla :>