Il las sa se gandeasca si plec din masina afisand un zambet timid. Poate ca el il vede ca pe un blestem dar sunt sigura ca l-a vazut asa pentru ca a trait totul de unul singur. Iubirea este mai ampla ca de obicei, nu am simtit asta pentru nimeni si sunt foarte hotarata pe ceea ce vreau.
Intru in casa si ii vad pe Richard si Okanaua purtand o discutie. Jack sta alaturi de ei pe un scaun plimbandu-si privirea asupra fotografiilor inramate si asezate prin casa. Poze de pe vremea cand eram toti o familie fericita.
-Bella ! Il aud pe tatal meu exclamand si venind spre mine pentru a ma imbratisa. Credeam ca te-ai pierdut.
-Se pare ca a avut companie. spune Jack si isi intoarce privirea catre tatal sau serios
-S-a oferit sa ma conduca. Ma duc la mine in camera. spun urcand scarile
-Nu ti-e foame ?
-Am mancat niste fursecuri delicioasa, nu imi este foame.
Incerc sa inchid camera in urma mea dar ceva o blocheaza.
-Nu poti sa te mai vezu cu Edward.
-Si de ce ma rog? ma uit uimita catre Jake.
-Tipul aduce numai probleme.
-Sunt o aventuriera. Stii ca imi plac problemele.
-Nu este ceva de gluma. Tipul este periculos.
Ma uit la el si vad ca stie ceva . Oare stie de secretul lui? Nu prea ar mai fi un secret atunci... Pleaca. L-as fi luat la intrebari in legatura cu opinia sa despre Edward dar are asa niste ochi blanzi incat nu te poti certa cu el , se vede ca iti vrea binele. Ochii sai caprui-arginti si parul sau negru si lung ii dadeau un aer rebel , iar muschii de pe abdomenul sau doar o confirmau. Tenul sau este atat de perfect , de parca ai atinge soarele. Este foarte cald, emana caldura pana si din priviri. Este chiar opusul lui Edward , el avand o temperatura mai scazuta a corpului.
A doua zi ma trezesc , si mananc niste clatite cu miere dupa care imi pieptan parul saten , ma imbrac si plec la scoala. Dar in curtea mea se afla masina de seara trecuta. Edward! Nu pot sa cred ca a venit sa ma ia la scoala!
-Credeai ca o sa te las sa mergi singura la scoala ?
-Nici nu ma gandeam pff!
Cand sa ma urc in masina il vad pe Jack venind spre mine.
-Hei ! il salut surprinsa
-Am vrut sa iti dau asta.
Si imi intinde o plasa de vise.
-Sa nu ai cosmaruri. si se uita urat catre Edward
-Multumesc! Nu trebuia!
-Crede-ma , trebuia! spune si pleaca.
-Hai in masina. imi zice Edward serios. Nu vreau mai se apropie de tine.
-De ce ?? il intreb total debusolata. Se vedea ca e tensiune intre cei doi si nu inteleg de ce.
-Oh, spune razand. Deci nu ti-a zis ''micul'' sau scret. si face niste ghilimele in aer la cuvantul ''mic''.
-Nu! Ce secret?
-Sa il intrebi data viitoare cand va vedeti. Am observat ca vine cam des pe la voi.
Doamne, ce imi place cand este gelos.
-Esti cumva gelos? rad catre el
-Nu am de ce. se intoarce si ma saruta precum aseara.
-Edward! Conduu!
CITEȘTI
~Dragostea dintre un vampir si o muritoare~
VampierO muritoare timida ... un vampir timid ... o dragoste nebuna! O viitoare vampirita? Un viitor copil? O noua familie minunta! Cititi si veti afla :>