Dupa aceasta discutie m-am dus sa despachetez bagajul. Ma uit si vad numai dantele, pijamale mini si multe alte chestii care nu sunt pe gustul meu! E clar ca Alice a facut asta :))).
Edward era in marea albastra ce ne inconjura si privea luna perfect rotunda. Ce peisaj pentru doi proaspeti casatoriti. Chiar daca noi nu eram chiar cel mai normal cuplu :)), el vampir... eu o muritoare..
Imi fac putin curaj, imi iau o ''pijama'' daca o pot numi asa si merg cu pasi mici si timzi la el in mare . Ii vad hainele pe mal. Au mai fost momente in care ne-am vazut numai in lenjerie intima dar nimic mai mult , fiind speriati de cum ar putea Edward sa reactioneze.Dar acum suntem legati si am mai multa incredere in el decat am avut vreodata.
Merg catre Edward, el simtindu-ma, si se intoarce catre mine. Imi admira corpul fragil luminat de luna si intinde mana sa vin la el.
- Bella... Esti mai frumoasa ca luna! Stiu ca nu este stilul tau ... daca nu vrei sa facem asta iti voi respecta decizia!
-Edward, as face orice ca sa te simti normal in preajma mea!Si stiu ca nu ma vei rani.
- As face orice pentru tine sa te simti fericita si egala mie. De cand suntem impreuna mi te-am dorit sa fii a mea in adevaratul sens al cuvantului .
Ne sarutam , limbile noastre facand un dans erotic ce ne impinge catre cabana! Ma strange tare la pieptul lui si ma saruta flamand! Fiecare atingere a sa imi transmite fiori in tot corpul! Ma pune usor pe pat . Ma mangaie si imi saruta gatul, tandru. Este atent si grijuliu stiind ca sunt fragila.-Esti sigura?
-Vreau sa te simt. Vreau sa fiu a ta! corpul meu afirmand cele spuse fiind mai fierbinte ca niciodata.
Este minunat si nu ma gandeam ca o sa fie atat de...perfect. In tot acest timp incerca sa nu ma distruga pe mine , ci orice altceva. Pana si patul. A inceput usor , crescand placerea.
Ma trezesc a doua zi si prin camera sunt fulgi din perna si asternuturile pe jos. El nu este dar in loc gasesc un bilet: ''Sunt la vanatoare...Ma voi intoarce inainte sa te trezesti'' . '
-Ai intarziat! spun schitand un zambet timid
A venit chiar dupa cateva secunde dupa ce am citit biletul spunandu-mi la ureche : ''Te-am auzit'' si pe urma ma saruta delicat. Se opreste cand observa ceva pe umarul meu si imi spune:
-Esti ranita!
-Sunt doar niste vanatai Edward.
-Dar eu le-am produs. Nu vreau sa fii ranita din cauza mea.
-Edward, sunt doar niste rani ! Nu se compara cu iubirea pe care am simtit-o aseara! Vreau sa ne continuam luna de miere! Daca vrei ca eu sa fiu fericita!
- Bine...
CITEȘTI
~Dragostea dintre un vampir si o muritoare~
VampirosO muritoare timida ... un vampir timid ... o dragoste nebuna! O viitoare vampirita? Un viitor copil? O noua familie minunta! Cititi si veti afla :>