Vladimir trimite 3 vampiri dupa ei iar ceilalti raman pe campul de lupta. Vladimir, Garonne si Mark raman neclintiti privind micul spectacol ce li se arata. Ei au o fata langa ei...o fata mica si blonda cu ochii rosii. Am auzit de ea, este o fata cu o putere mare: daca se uita la tine si spune ''durere'' vei simti cum corpul ti se rupe. Vulturii sunt norocosi ca au o asemenea fata, in plus il mai au si pe fratele ei care manuie un fum negru paralizant. Ce nu stie Vladimir este ca eu ii pot apara pe acesti vampiri de puterile ''armelor secrete'' ale lor: eu sunt scutul acestei echipe si se bazeaza pe mine ca ii voi apara de Elena (fata cu parul blond si ochii rosii) si Leonard (fartele ei).
Toti se lupta iar Zora (fata care controleaza natura) observa ca toti ne chinuim sa nu fim omorati. Da cu pumnul in pamant iar acesta se crapa si crapatura se duce catre noi pentru a ne impinge adversarul in adancul scoartei terestre.
Maria si Carlos il omaora pe Mark. Alice si Jasper ii omaora pe acei frati puternici cu ajutorul meu, eu acoperindui cu scutul si impiedicand raul sa ii omoare. Vladimir pierzandu-si fratele si cei mai buni oamnei se indreapta catre Edaward. Il vad si ma duc si eu de partea lui Edward ducandu-ne catre el. Vladimir ne arunca in aer dar nu ne lasam batuti si ne luam de maini alergand cu viteza catre el rupandui capul eu cocotandu-ma pe el iar Edward ''daruindui'' un picior in stomac dandu-mi puterea sa ii rup gatul. Iar aici se sfarseste viziunea pe care Alice i-o arata lui Vladimir (aceasta a fost viziunea lui Alice pe care i-a aratat-o de la ''-E imposibil! Indiferent...'' pana aici cand Vladimir moare, in caz ca nu ati inteles). Edward ii citeste viziunea lui Alice si incepe sa rada. Imi explica si mie.
-Dragii mei, aici nu este niciun pericol (Vladimir)
-Ce ?? Esti sigur?? (Mark)
-TE INDOI DE MINE FRATE? (Vladimir)
-Nu... Dar s-au intovarasit cu varcolacii, dusmanii nostri de moarte! (Mark)
-Am spus ca aici nu este niciun pericol aici ... inca! (Vladimir)
Si pleaca , Vladimir uitandu-se in spate si spunandu-ne :
-Nu stiti cata putere aveti ... !
Noi ajungem acasa si le multumim prietenilor. Ma duc la Fauna:
-Mama, s.a terrminat? (Fauna)
-Da, draga mea. (eu)
Vine si Edward si ne ia in brate. Jack o ia pe Fauna in brate:
-Buna frumoaso! (Jack)
Alice se uita la noi dar o viziune ii ocupa mintea: eu si Edward mergem la casa lui Jack unde Fauna il saruta afectuos. Edward zambeste si imi spune vestea :) Tot raul s-a terminat si ne asteapta o noua viata frumoasa!
CITEȘTI
~Dragostea dintre un vampir si o muritoare~
VampireO muritoare timida ... un vampir timid ... o dragoste nebuna! O viitoare vampirita? Un viitor copil? O noua familie minunta! Cititi si veti afla :>