Invitatul

142 13 0
                                    

  Merg la vanatoare cu Edward in speranta ca ma va invata sa ma hranesc. Mergem mai in varful muntelui si surprind o caprioara mancand. Adrenalina si foamea se pun laolalta si incerc sa ma furisez printre copaci ca sa o pot prinde dar ceva ma distrage... este sangele de om! Un alpinist se catara pe munte iar eu nestapanindu-ma am fugit catre el lasand caprioara!

    Edward fiind mereu in spatele meu imi zice :

  -Stai! Nu te lasa prada tentatiei! (Edward)

     Ma trezesc la realitate si ma duc repede spre Edward:

  -Trebuie sa plec de aici! (eu)

  -Te pot ajuta! (Edward)

     Si sar de pe munte. 

  -Sau nu ... :)) (Edward)

    Ma intorc la locul unde era caprioara iar dupa mine Edaward. Ma pregatesc dar cand vreau sa atac imi apare ceva mult mai bun! Un ras. Ma arunc spre el si musc. Sangele este puitn amar dar e mai bine decat sa atacam oameni nevinovati.

    Si plec cu Edward la Fauna... Vreau sa ii vad chipul mai bine si sa o mangai lasand faptul ca Jack a marcato. Ma duc in casa unde Rosalie o tine pe Fauna cu mare drag si duiosie. Fiind primul copil de care aceasta familie are parte... din cauza neproducerii dintre ei. O iau in brate si simt caldura. O iubesc la fel de mult ca pe tatal ei! Imi atinge obrazul si imi arata cu puterea mintii prima ei amintire cu mine. 

   -Ce a fost asta?     (eu)

   -Asta este harul ei.   (Alice)

   -Ea poate vorbi si prin atingere.     (Jasper)

      Fauna are deja 10 luni si arata de 10 ani! Ne inspaimanta pe toti caci credem ca nu vom mai avea mult timp impreuna. Carlos cauta prin carti vechi de-ale vampirilor dar nu gaseste nimic. Ei isi continua cautarile iar eu, Fauna si Jack ne plimbam prin zapada frumoasa si curata:

     -Fauna , prinde fulgul!    (eu)

        Iar ea zboara (fiind jumatate vampir) si prinde unul mare.

    -Bravo!   (Jack)

     Sus pe unul din varful muntiilor o vad pe verisoara lui Edward , Esme. Ma duc la ea sa vad ce doreste, poate vrea sa ne viziteze. Dar pleaca inainte ca eu sa pot ajunge! Ma intorc si ma duc ingrijorata acasa si le zic ...

   

~Dragostea dintre un vampir si o muritoare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum