Cullen

319 17 0
                                    

Toti se uita la mine razand de masina mea ... Eu grăbeam pasii încercând sa ignor rautatile celorlalti. Un grup de copii de varsta mea se apropie de mine . Mi-au luat apararea si m-au condus la cantina. Dupa ce am făcut cunoştinţă am realizat ca sunt si adolescenti de treaba in scoală asta. Ma uitam in jur si observam cat de diferita sunt! Nu am hainele lor , frumusetea celor de aici si nici personalitatea cu care sa ma fac remarcata intr-un sens bun. Ceva ma scoate din gandurile mele adanci si se misca pe langa geam... Ma holbez putin si vad 5 persoane absolut perfecte si o zic la modul cel mai serios. Când au intrat brusc ceilalti s-au oprit din vorbit si linistea a coborât in cantina.
          -Sunt copiii medicului Cullen. O familie bogata si perfecta. Cullen e cel mai bun medic din Forks. ( Darius )
          -El i-a adoptat. Da, da sunt adoptati. ( Jessica )
        -Sunt toti asa perfecti ( Lara ). Ei sunt Jasper si Alice . Jasper e mai linistit. Stii tu , tipul ala misterios de care te indragostesti de la primul "Buna!". Alice e o fata tare voioasa, agitata , parca ar avea 10 ani! Dar e atât de frumoasa încât asta nu prea conta . Privirea ei tr topeste , Doamne... Parca zici ca nu ar fi frati, parca ar mai fi ceva intre ei. Sunt mult prea ... Cum sa zic ... Uh, apropiati.
         -Lara! Nu e frumos , si daca ar fi ceva nu ar avea nimic pentru ca nu sunt rude adevarate ( Zack )
         -Dar macar e legal? (Lara)
         -Ei sunt Rosalie si Emet. Am aceleasi ganduri ca la cei doi ''frati''.... (Lara)
         -Lara! Termina! ( Zack )
         -El cine este ? Intreb eu urmarind-ul cu privirea pe ultimul dintre ei.
         -El este cel mai aratos din fratii Cullen. Il cheama Edward ! (Jessica)
         Am ramas holbandu-ma el. S-a asezat langa ceilalti frati de-ai lui si ne priveam amandoi... Când am văzut ca se uita in ochii mei am încercat sa îmi schimb privelistea dar am împietrit. In loc sa manance mancarea se juca cu ea, la fel si ceilalti... Mi se parea ciudat, dar am trecut cu vederea! Poate nu aveau pofta sau ceva.
         Am ajuns În clasa, la ora de chimie, cu noii mei prieteni. Dupa ce profesorul m-a se uitaa prin interiorul clasei:

-Se pare ca singurul loc liber si singurul elev fara partener este Edward Cullen. Te rog ia loc.

Ce cliseic! Inima imi batea foarte repede dar nu stiu de ce, el urmarindu-ma cu privirea. Cand m-am asezat langa el se tinea de nas si s-a îndepărtat putin de mine. M-am rusinat! Isi tine si pumnii inclestati, de parca asta nh era de ajuns sa ma faca sa ma simt ca o ratată.
          Dupa ora de chimie s-a dus la secretara scolii, unde coincidenta si eu aveam treaba:
       -Nu este o sala de clasa libera a altui profesor de chimie ?
       -Imi pare rau domnule Cullen dar va trebui sa stati la ora domnului Smith.
Ma observase ca intram si se uita cu coada ochiului . I-a spus doamnei :
     - Va trebui sa indur!
         Asta m-a facut sa imi curga o lacrima ce imediat s-a stins. Eram hotarata a doua zi sa il intreb de ce se comporta asa cu mine dar nu a mai venit... Si a tinut-o cu absentele timp de 1 saptamana. Cand l-am vazut acolo, la chimie, dupa 7 zile in care a lipsit, nu ma asteptam. M-am asezat in banca si se uita la mine mai ciudat ca prima data , nu stiu , de parca ar fi un vânător si eu prada. Huh! Ce mai comparatie. Eram speriata de comportamentul sau. Am inceput proiectul de care ne spuse domnul Smith la începutul orei. In timp ce îl faceam, mi-a zis:
     -Da-mi voie sa ma prezint! Ma cheama Cullen Edward Meason Antony si am 17 ani. Tu esti Isabella Swan, nu ?
     -....Da... Doar Bella. Am 17 ani si vin din California.
     - Daca nu te superi, Iti place ploaia?
     -Ma intrebi despre vreme ? 
     -Da, se pare ca da ...
     -Daca este rece nu imi prea place.  
     -Atunci de ce ai venit in cel mai ploios loc ?   
     - Aici sta tata si am fost nevoita sa vin deoarece mama pleaca in luna de miere cu noul ei sot si... 
     - Nu iti place tipul sau ... ?  
     - Nu Phils e dragut dar eu nu am vrut sa le stric luna de miere asa ca voi sta la tata pana cand vor reveni in California. Adică restul semestrului.
     Fara sa ne dam seama am terminat proiectul, am fost singurii care au luat 10 si peste cateva minute s-a sunat. M-a condus la dulap si am observat ceva:
    -Porti lentile ?
   -Nu ...  
   -Scuze... Dar la inceputul orei ii aveai ochii caprui iar acum ii ai verzi.
   - Da.. cred ca e din cauza neoanelor.
      Si a plecat atât de rapid fără măcar sa imi dau seama. Ma pregatesc sa plec , imi pun lucrurile in masina. Edward este pe cealalta parte a parcarii. Din senin apare o masina scapata de sub control in directia mea.


           

        
        


~Dragostea dintre un vampir si o muritoare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum