Jennie 2 saattir yatağına yatmış pembe saçlı melezin neden öyle dediğini düşünüyordu. Yorgundu ve ilk günden böyle olması onu kuyruğunu bile sallayamayacak bir hale getirmişti.
Lalisa onu kontrol ettikten sonra odadan çıkmış ve çalışacağını söylemişti. Kadın tam bir işkolikti. İş yerini düşündü. Tüm çalışanlar ona hayran olmalıydı. Uh asistanı güzel miydi?
İnleyerek kafasını yastığa bastırdı. Umrunda olmamalıydı. Jennie ona karışamazdı ve şuan onun odasına girip 'şu işlerini bırak ve hemen benimle ilgilen seni lanet kadın' diye çığlık atmak da istemiyordu.
Eve geldiği anda 30 tane hizmetçinin onu karşılayışı gelmişti aklına. Sinirli Ceo kesinlikle hiçbirine bakmamış ve gülümsememişti bile. Muhtemelen biri Jennie için bu kadar çalışsa sabaha kadar teşekkür ederdi ama Ceo kabaydı.
Yataktan bir hışımla çıkarak nereye gittiğini bilmeden evin alt katına indi. Pekala buraya ev demek yetersizdi burası bir saraydı ve Jennie bu sarayı sevdiğine emindi.
Alt kata inerek evin her tarafında bulunan çalışanlara göz gezdirdi. Hepsi çalışıyordu ve Jennie'ye bakmaya cesaret edemiyordu. Bunun sebebinin kızgın Ceo'nun 'onu memnun edemeyinin sonunu tahmin bile edemezsiniz' demesinin olduğunu düşünüyordu.
Jennie kuyruğunu sallayarak işini yapmaya çalışan manken gibi kıza döndü. Kaşlarını çatmıştı, neden bu kadının her çalışanı bu kadar güzel veya yakışıklıydı ki...
"Hey Lisa nerede?"
Kadın ellerini önünde birleştirerek ona gülümseyerek kuyruğunu sallayan kadına baktı. Gülümseyen dudakları arkasından buz gibi bakışlarla kedinin yanına yaklaşan Tanrıça'yı gördüğünde düz şekline geri dönmüştü.
"Çalışıyordum."
Arkasından gelen soğuk sesle korkan melez beline dolanan ellerle titremişti. Bu sinir bozucu kadının dokunuşları neden bu kadar hoşuna gidiyordu ki.
Çalışan ise şaşkındı birine dokunmasını geçin patronunun eve birini getirdiğini görmemişti bile. Gerçi patronu genellikle eve gelmezdi. Gözlerini büyütmüş onları izlerken uyarıcı bakışlarla hızla işine dönmüştü.
"Yukarı çıkmalıyız, saat çok geç oldu uyumalısın."
Yumuşak bir sesle konuştuğunda o bile şaşkındı. Fakat Jisoo uyarmıştı. Onun o pembe saçlı huysuz kedisine göre miniği daha hassastı ve onu kırmak istemiyordu.
Merdivenlerden çıkarak yeniden odaya girdiğinde yatağını göstererek dudaklarını dişledi. Jennie kaşlarını kaldırdı.
"Imm şey"
Utangaç bir şekilde etrafına bakınmıştı.
"Bu üstümdeki çok sıcak tutuyor ben sadece tişörtle uyurum ve burada yok."
Lisa kaşlarını çattı. Sinirlenmek istemiyordu ama bu seksi şey az önce tişörtle uyuduğunu mu söylemişti? O yamyamların yanında üstelik. Derin bir nefes aldı ve Jennie'ye alınan pembe tişörtlerden birini uzattı.
Küçük melez kesinlikle onun yanında giyinmemeliydi fakat Ceo kılını bile kıpırdatmıyordu. Melez kaşlarını kaldırdı.
"Üstümü giyeceğim."
Lalisa adımlarını hızlandırarak çıktığında kendine kızıyordu. Ne diye bekliyordu ki? Tam odasına çıkacakken duyduğu şeyle donmuştu.
"Şey benimle uyur musun?"
Arkasını dönerek odaya geri girdi. Jennie tişörtü giymişti ve bu minik Ceo'nun aklını kaçırması için bir sebepti.
Kuyruğunu sallayarak yatağa girdiğinde tam gözlerini kapatacak iken gördüğü şeyle çığlık atmış ve minik elleriyle gözlerini kapatmaya çalışmıştı.
"Hey n-ne yapıyorsun?"
Lalisa sinsice gülümsedi.
"Üstümü çıkarıyorum kıyafetlerle uyuyamam."
Elbisesini umursamadan yerde bırakıp VS takımı siyah iç çamaşırlarıyla yatağa uzandığında Jennie hala ellerini gözlerinden çekmemişti.
Ceo dilini dudaklarında gezdirerek Jennie'nin minik ellerinden tutup diğer elini beline getirip onu üstüne çıkarmıştı. Madem uyuyacaktı Lalisa'nın kurallarına göre olmalıydı.
Jennie'nin nefes alışları hızlandığında direkt olarak boynuna geldiği için küfür etti.
"Uyu artık."
Pekala, Ceo oyun mu oynuyordu. Küçük melez ona istediğini verebilirdi. Dudakları sanki yerini bulmuş gibi boynunda duruyordu ve hareket ettirmiyordu. Bu minik seksi şey Ceo'yu delirtmişti.
Uykulu ve boğuk sesiyle konuştuğunda biri için sabaha kadar uyku yoktu.
"İyi geceler babacığım."
Jennie yaramazdı, ve Lalisa onunla baş edebilir miydi artık emin değildi. Ve küçük melez oyunu kurallarına göre oynamayı bırakmıştı.
Kesinlikle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catgirl || jenlisa
Short Story"Rahat dur." Muhtemelen herkesi etkileyecek ve baştan çıkaracak ses tüm odayı doldurduğunda, Jennie gözlerini kapadı. Olduğu yeri sevdiğine kesinlikle emindi. Burası onu güvende hissettiriyordu. Siktir, bazen de cennette. Dünyadaki tüm erkeklerin ha...