4) Mise

85 8 0
                                    

„Máme i v Assiahu takové jezírko...?"
„Ne od té doby, co ho velký slonodrak vypil," ozvalo se za mnou.
Hned jsem se otočil.
„Luciene!"
...
„Dobré ráno, Vaše královská Výsosti."
„Stačí Rin," usmál jsem se. „A tobě také dobré ráno."
Lucien se uklonil.
„Jak si přejete, Vaše královská Výsosti."
Koukl jsem se na něho pohledem alá děláš si srandu?
„Právě jsi to porušil."
On se však jen zasmál. Před otcem, ať mi říká jak chce. Ale tohle oslovení je strašně dlouhé a popravdě dost nepříjemné. No jen si představte, jak by vám bylo, kdyby jste se ze dne na den stali z obyčejného člověka korunovačním princem.
Po chvíli Lucienovi však úsměv zvadl a nahradil ho vážný obličej.
„Sousední vesnice byla vypálena. Zřejmě se jedná o další protest. Jeho Veličenstvo chce, aby jste jel se mnou a zkusil chytit pachatele."
„Takže mise? Super! Dej mi patnáct minut a můžeme vyrazit," poslední slova jsem na něj ve spěchu zakřičel.
Konečně se odsud dostanu pryč! Podle nudných hodin geografie, při kterých většinou spím, je hlavní město obrovské, takže to bude trvat nějakou dobu než se nám podaří překročit hranice. Ale já mám času spoustu.
Hbitě jsem sbalil menší zásobu jídla a vody, náhradní oblečení, meč, pár dalších zbraní, sirky a ještě několik drobností, které by se popřípadě mohly hodit.

~~~~~~~~~~~~
Je to moc krátký a o ničem díl, já vím, ale teď nebylo moc času a o víkendu to nebude o moc lepší, tak jsem vydala to, co jsem stihla. Gomen! 🙇

Takhle vypadá Lucien 😊 ⬇

Takhle vypadá Lucien 😊 ⬇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Princ GehennyKde žijí příběhy. Začni objevovat