„Luciene, já mám stejně pocit, že mě ten kůň nemá rád. Pořád se na mě tak zle dívá."
„Ale nepřehánějte, takhle se dívají úplně všichni. Jsem si jist, že si s Dantem dřív nebo později padnete do oka," zasmál se.
Nikdy v životě jsem na koni nejel, což je další důvod, proč se toho zvířete bojím. Vypadá strašně nebezpečně.
„Vždyť mě při jízdě nabodne!"
Ano, z hlavy mu trčí dva dlouhé a na pohled velmi ostré rohy. Nejsem si jistý, jestli je to vážně kůň...
„Vaše výsosti, ujišťuji Vás, že Dante je mírumilovný hřebec. Ještě nikdy nikomu neublížil. Tak či onak na něm musíte jet, jestli se chcete podívat do sousední vesnice. Pěšky je to příliš daleko a kočár by byl moc nápadný."
Nevím jestli si to uvědomuje, ale já na to ani nevyšplám! Oproti normálnímu koni je tenhle snad 3 metry vysoký! To už mi ale nějaký sluha přinesl stoleček.
„Tak fajn! Ale-" ukázal jsem na něj prstem, "pokud spadnu, máš mě na svědomí."
„Hai, hai," usmál se a pomohl mi nahoru.
Sedlo je celkem pohodlné, ale stále se moc bezpečně necítím.Jedeme už asi pět hodin a já přestávám cítit nohy. Proto jsem vydal rozkaz u jedné zdejší říčky, aby se koně napojili, odpočinuli si a šlo vidět, že i čtyři vojáci, kteří putují s námi potřebují nějaký ten odpočinek.
Opatrně jsem přehodil jednu nohu na druhou stranu koně, chytil se za sedlo a pomalu z něj sjel. Pustil jsem mu uzdu. Nikam neuteče, jen se půjde napojit.
Poté mě zajímalo, jestli můžu jít trošku prozkoumat okolí. Musím se po dlouhém sezení rozhýbat. Obvykle se nikoho neptám, ale tohle prostředí je pro mne nové a nevím, zda tu něco či někdo nemůže číhat. Lucien první nevypadal, že by se mu to zamlouvalo, ale nakonec svolil. Rozhodl jsem se jít kolem říčky, abych se neztratil.~~~~~~~~~~~~
Další kapitolka je na světě! 😁 Snad se vám bude líbit a napřečtenou u další části! 😉
Jo a kdyby někoho zajímalo jak zhruba vypadá Dante... ⬇
(Později bude celkem důležitý 😁).
ČTEŠ
Princ Gehenny
FanfictionRin často dostával záchvaty, při kterých jeho tělo a vše okolo obklopili modré plameny. Nikdo už si nevěděl rady a soud už chystal popravu, jelikož jediný, kdo by to Rina dokázal naučit byl Satan. Jediná možnost byla vrátit Satanova syna tam, kam pa...