Kelas One-it,
"Harini, cikgu akan ajar kamu semua matematik."ujarnya dengan gembira.
"Dalam dunia priki, takde wujudnya matematik itu."kata Eunsang sambil acah-acah diva cam Wooseok.
"YAH HAPE NI TIYU (TIRU) STAIL OLANG? DASHAR FAKE HMMM."marah Wooseok pada Eunsang.
Eunsang hanya membiarkan Wooseok seolah-olah Wooseok tu kayu EH
"Ok, jadi cikgu akan ajar yang senang dahulu ya."kata Dongwook lalu menulis satu ayat matematik di papan tulisnya.
1+1=
"Ini yang paling-paling senang tau. Jadi jawapannya berapa?"soal Dongwook lalu Seungyeon mengangkat tangannya.
"Shebelash (sebelas)!"jerit Seungyeon dengan gembira wat de f—
"Eh, nape shebelash?"soal Hyeongjun keliru.
Manakala Dohyun, Hangyul dan Seongwoo diam sahaja kerana dah tahu jawapan yg betul.
Cepatnya korang matang siot ;-;
"Kenapa Seungyeon jawab jawapannya 11?"soal Dongwook seolah-olah nak selidik nape dia bodo sangat HAHAHAHA
"Sebab apabila 1 tambah dengan 1 jadi shebelash. Lagipun senang aje. Bila kita tambahkan sebelah jadi lah shebelash ha."jawab Seungyeon dengan yakin.
"Aku tak shanggup (sanggup) nak ngaku yg dia ni kawan aku weh."kata Dohyun lalu menutup mukanya.
Sampai memgeluh budak tu HAHAHAHA
"Huish. Jawapannya dua bukan sebelas ya tapi saya tetap akan bagi awak gula-gula kerana mencuba."kata Dongwook lalu menghulurkan gula-gula pada Seungyeon.
Eunsang mula berpikir di luar dunia priki nya.
"Maknanya kalau jadi bodo pun still dapat gula-gula ah!"
"Jadi soalan seterusnya iaitu..."kata Dongwook sambil menulis satu ayat matematik yang lain.
2-1=
"Apa jawapan nya?"soal Dongwook.
"Dua puluh sha—"terputus kata Eunsang apabila dilempang kuat oleh Junho.
"YAH SHAKIT LAH!"jerit Eunsang kuat dan merengek dia kat situ.
"AWAK PUN NAK JHADI BODO CAM SEUNGYEON JUGAK KE HA?!"marah Junho lepas gay partner dia pun nak ikut bodo cam Seungyeon yg solo tu.
"Eunshang, ini tolak bukan tambah lah."kata Hyeongjun sambil menunjuk soalan yg ditulis itu.
"SHAYA EUNSANG BUKAN EUNSHANG HUAAAAAA!"raung Eunsang dan ia membuatkan semua panik.
Yohan tu serupa cam panik gay author tngk sbb duk ngilai dari tadi EH
"Erm cikgu! Sumbat dy gula-gula!"arah Seongwoo gelabah.
Cikgu Dongwook dengan selamba bodo nya betul² dy sumbat gula-gula tu kat mulut anak muridnya.
Tabah ya Eunsang :) HUEHUE
"KDJBDKXHAKSISBKSJBS—"terputus lagi kata Eunsang apabila dilempang oleh Minhee pula.
Minhee lempang dia pun ada faedah sbb bila Eunsang ditampar gula-gula yg tersekat kat tekaknya akibat Dongwook yg bodo sumbat tu terkeluar.
"Aku pun tak tau cikgu kita ni bodo weh."bisik Hangyul pada Dohyun sangatlah perlahan.
"Yup, I know that."bisik Dohyun pula.
Maka, kelas One-it pun kecoh sebab Eunsang.
Jadi kesimpulannya,
Jangan berfikir di luar dunia Priki ya :)Eunsang dengan sedihnya pun amik keputusan untuk tidur kat bilik kesihatan tadika itu.
"Shian gay shaya."kata Junho dengan sedihnya :(
YOU ARE READING
kindergarten of 101
FanfictionKisah Kehidupan I.O.I, Wanna One, IZ*ONE dan X1 di Tadika Sehati Sejiwa 🥀 - jihxnaisyxh✨