Przy stoliku do którego zaprowadził siedziało jeszcze czterech chłopaków i dwie dziewczyny jedna dziewczyna siedziała na kolanach jednego z nich, popatrzyli się na mnie i na moją przyjaciółkę Z zaciekawieniem udali się swojego kolegi kim jesteśmy. Z przekąsem opowiedział im historię nieszczęsnego drinka. Nie wydawało się żeby mieli jakiś większy problem z tym byśmy Podczas dzisiejszej nocy dzieli z nimi stolik. Przedstawili się nam wszyscy po kolei łącznie z dziewczynami ale niestety muzyka była tak głośno że nie zrozumiałam co mówili. Rozejrzałam się dookoła Klub był złoto czarno-czerwony, ściany były czarne podłoga czerwono-czarna a sala była ozdobiona złotymi dodatkami strefa VIP w której aktualnie się znajdowałam doła głównie złoto-czarna. Eryka gdzieś zniknęła zostawiając mnie z nimi sam na sam w oczy rzucił mi się przystojny brunet z lekko kręconymi włosami i bardzo ciemnymi oczami, jego oczy wpatrywały się we mnie z zaciekawieniem. Miałam podejść i spytać się jak ma na imię Bo muzyka przeszkadzała mi w usłyszeniu jego imienia ale w tym samym momencie kiedy ta myśl przyszła mi do głowy to moja przyjaciółka Złapała mnie i pociągnęła mnie strony parkietu, nie znałam utworu który aktualnie leciał ale był bardzo rytmiczny i idealny do tańca niewiele myśląc zaczęłam tańczyć Wraz z moją przyjaciółką, jednocześnie świetnie się bawiąc. Zatańczyły śmy tak może z dwa kawałki gdy stwierdziliśmy że do dalszej zabawy przy dałbyś alkohol, zlokalizował liśmy bar i kierowaliśmy się w jego stronę to, co pisali na internecie Rzeczywiście było prawdą barmani byli niczego sobie. Zamówiliśmy dwa drinki zapłaciłam za nie swoją kartą kredytową której tak naprawdę nigdy nie użyłam do czegoś innego niż do zapłaty za zakupy online.
Zabraliśmy drinki i poszłyśmy do stolika naszych nowych "znajomych"
- jeżeli mogę o coś zapytać tooo czy można wiedzieć co tutaj robicie?- spytał jeden z chłopaków który trzymał na kolanach piękna, rudowłosą dziewczyne. Sam był o ciemnych oczach czarnych włosach i ciemnych zaroście ubrany w czarną koszulę i czarne jeansy.
-no wiesz- zaczęła Eryka- razem z moją przyjaciółką stwierdziliśmy że pora coś zmienić w naszym życiu i tak oto trafiłyśmy do pierwszego klubu w naszym życiu, znaczy Dla niej to jest pierwszy klub dla mnie trzeci w życiu- sprostowala.
Doskonale wiedziałam że parę razy Eryka się wymagała z Pałacu i chroniłam ją żeby nikt się o tym nie dowiedział dlatego na jej słowa tylko kiwam potwierdzającą głową kupię ją córkę dość mocno go drinka.
Reszta nocy minęła nam bardzo podobnie, dwa kawałki na parkiecie, drink krótka rozmowa i dalej zabawa. Okazało się że rudowłosa dziewczyna ma na imię Ambar I jest przemiła i sympatyczna osobą. Jest w naszym wieku i od prawie dwóch lat chodzi z samuelem czyli chłopakiem który ją otrzymał na kolanach. Przez cały wieczór śledziłam wzrokiem chłopaka o ciemnych oczach, który się nie odezwał ani słowa w mojej obecności Ale gdy się odwracalam czułam na sobie jego wzrok.
O godzinie 4:40 stwierdziliśmy że pora wezwać taksówkę i wracać do to jest złotej klatki.
Pożegnaliśmy się ze wszystkimi i wymieniliśmy numerami telefonów. Nie miałam tylko jednego numeru....
Nie ukrywam byłam dość pijana i trudno było mi rozmawiać z taksówkarzem gdzie ma podjechać oczywiście mnie mogłam mu powiedzieć że pod Pałac, dlatego Kazałam mu zajechać od tylnego wejścia mówiąc że jestem córką sprzątaczki i przyjechaliśmy z koleżanką po moją mamę.
Specjalną kartą otworzyłam tylne drzwi prowadzące do kuchni. Weszłyśmy do środka najciszej jak po trafiłyśmy. Na szczęście nikogo nie spotkałyśmy po w drodze, stwierdziłam że dobrze będzie jak blondynka będzie spać dziś u mnie dlatego po kierowaliśmy się we dwie do mojej komnaty, przebrałyśmy się w stanie możliwości w jakieś dwa luźne t-shirty i poszliśmy spać. W nocy nie obyło się bez z wędrówek do łazienki i wymiotowania.
CZYTASZ
Bad Princess
RomanceNa imię mi Vivian mam 17 lat i jestem następczynią tronu Wielkiej Brytanii. Jestem jedynaczką , moi rodzice to król Aleksander I królowa Anna. Mam Tylko jedną przyjaciółkę na minię jej Eryka, ona jako jedyna nie leci na mój status społeczny czy mają...