🌙2🌙

826 75 28
                                    


  Sabah olmuştu. Koltuğun üzerşnde uyuya kaldığım için belim ağrımıştı. Fazla oyalanmadan lavaboda fğnlük rutinlerimi yapıp aşağı inmiştim.

  Evi jungkook'un babası bize almıştı. Yani evde sadece o ve ben vardım.

Mutfağa gidip kendime bir kahve yapıp dışarıda ki bahçeye çıkıp çimenlere oturmuştum. Güneşin ışığı kuşların cıvıltısı harikaydı. Kahvem bitince ayağa kalktım arkama dönünce jungkook'u görünce korktum.

"Sessiz sessiz gelinir mi? Yüreğime iniyordu."

"Umurumda mı? Tabikide hayır. Ben gidiyorum. Aşkam geç gelirim beni boşuna bekleme. Ha birde eğer bu olanları babana veya bir başkasona anlatırsan yazık olur sana."

"Beni tehtid edemezsin Jang Jungkook."

"Dediklerimi yap Kim Jennie."

Dedi ve gitti. Beni tehtid etmişti. Zannediyorduki ben hiç birşey yapmadan onun istediği gibi yaşıyacağım. Yok öyle bir dünya jungkook bey.

Evde vakit geçirmiştim. Akşam olmuştu. Saat 20.35'di. Elime bir kitap aldım ve okumaya başladım. Kitapta tam 568 sayfaydı. Ben daha 25. sayfada salondaki  koltukta uyuya kaldım.

   Saat 03.30 gibi birisinin beni uyandırmasıyla uyandım.  Karşımda sinirli bir jungkook  vardı.

"Git kendi yatağına yat."

"Bana bağırma."

"Sanane ister bağırırım ister bağırmam."

"Bağıramazsın bana."

"Senin dilin fazla uzadı jennie."

"Hayır uzamadı. Ben zaten hep böyleydim."

"Sen burada yat ben odama gidiyorum."

"Biraz kibar ol be."

"Bunu sana sorucak değilim jennie."

"Ama sen görürsün jungkook."

"İyi geceler."

"Defol."

Bu beni basit kızlardan zannediyor herhalde. Aman ne halt ederse etsin. Ben uyuyacam.

Bol bol yorum verin. Birde şu yıldızı doldurun yiaaa içi  boş  kalmasın💕

Fake Love... &Jenkook& Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin