🌙3🌙

792 65 41
                                    


  Sabah uyandığımda heryerim çok ağrıyordu. Ardından gülme sesleri ile karşıdaki tekli koltuğa baktığımda Jungkook'un elinde kahve ile bana güldüğünü gördüm. Sinirlenmiştim.

"Komik birşey mi var?"

"Evet var."

"Senin yüzünden."

"Ohh! İyi olmuş umarım daha da beter olursun da bende senden kurtulurum."

"Benden bu kadar nefret etme nedenin ne? Ben sana ne yaptım?"

"Sen..."

"Evet ben?"

"Soru sorma"

"Aman be deli misin nesin?"

"Benimle düzgün konuş jennie Kim!"

"Konuşmuyorum Jeon Jungkook!"

Üstüme doğru gelmeye başladı bende geri geri gidiyordum. Ayağım sehbaya çarptı ve yere düştüm.

Canım yanmıştı ama o benim bu halime gülüyordu. Sinirden elim ayağım titriyordu. Ainirle ayağa kalktım ama ayakta duramadım tam yere tekrardan düşecekken jungkook belimden tuttu.

Sonra gözlerime baktı ve.

"Dikkat etsene kendine."

"Sanane ister dikkat ederim ister etmem sanane!"

"Anlasana jennie!"

"Neyi bay jungkook?"

"Şeyi... ben gidiyorum."

Dedi ve gitti. Aman zaten umurumda da değildi. Kesin yine gülecekti yine....

Ayak bileğim ağrıyordu. Eğilip ayak bileğime baktığımda morarmıştı.

  Elime telefonumu alıp internette neler olduğuna baktım. Keşke bakmasaydım...

Haberde babamın bir kadınla evlendiği ve kadının seulgi adında bir kızının  olduğunu en kötüsüde babamın bütün malını seulgiye devrettiğini gibi bir sürü şey yazıyordu. 

Sinirden ağlamaya başladım. Tam o sırada jungkook aradı ama açmadım. Telefonu komple kapattım.

Çantamı alıp büyük bir avm'ye gittim. Belki alışveriş yapıp rahatlarım dedim ama olmadı.

Bende avm'nin en üst katına çıktım. Buraya kimse gelmezdi. Aşağı baktığımda çok yüksekti. Başım döndü. Tam düşecekken arkamdan birisi beni son anda tuttu.......

Hahahaha kim tuttu acaba? Neyse bol bol yorum yapın ve şu sol alt köşedeki yıldıza da tıklayın canlarım💕....

Fake Love... &Jenkook& Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin