Arkasından gidecektim bakalım nereye gidiyordu. Jiminde fazla uzatmadan konuyu kapattı.Arkasından gidiyordum ağlıyor muydu acaba? Yoksa umursamıyor muydu? Bugün herşeyi öğrenmek istiyordum. Bugün bu iş bitecek.
Tam 2 saattir yürüyor mecbur bende onu takip ediyorum. Ayaklarım artık ağrımaya başladı. Yavaşladım iyice.
Sonra aniden birisi elimde olan sırt çantamı alıp kaçtı. Hayır adı üstünde sırt çantası elimde ne işi varsa?
Bağırmaya başladım. Benim sesimi galiba jungkook duymuş hemen arkasına döndü. Gözleri kıpkırmızıydı. Koşarak yanıma geldi.
"Jennie senin ne işin var burda ne oldu?"
"B-ben ç-antam. Çantamı çaldılar."
Jungkook etrafa baktı ama adam çoktan gitmişti. Kolumdan tutup kaldırdı beni yerden.
"Gel jennie evimize gidelim."
Dedi ve yine o sırada telefona mesaj geldi. Jungkook baktı ve
"Sen taksi ile git ya da ne yaparsan yap ben gidiyorum."
"Hayır gitmiyorsun ne var o mesajda neden o m2sajı görünce bana kötü davranıyorsun? Yoksa beni aldatıyor musun ha? Yazıklar olsun..."
"Jennie..."
Bu sefer oradan ayrılmadım. Jungkook'un elinde ki telefonu hızla elinden aldım ve koşamaya başladım. Arkamdan hem bana bağırıyor hemde koşuyordu.
Aramızda mesafe azalmıştı ben arkama bakınca birden araba hızla bana çarpmıştı. Her yerim ağrıyordu.
Gözlerim hafif açıktı. Jungkook yanıma yaklaştı ve elimden telefonu almaya çalıştı ama tabikide buna izin vermedim.
"Çekiştirme kook içine bakmadan ölürümde vermem."
"Ölüyordun araba çarpmış belki durumun ciddi sen halâ telefon diyorsun."
"Hayır önce bakıcam sonra ölücem."
"Geber banane ilk önce şu telefonu ver."
Dedi ve o sırada telefona mesaj geldi yerde yatıyordum insanlar başıma toplanmıştı. Telefonu açıp mesaja baktım ve sinirle jungkook'a baktım.
Mesaj:
Bana bak sevgilimin telefonunu hemen bırak şerefsiz yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim. "Seni öldürüm jennie"Destekleriniz için teşekkürler💕
Jungkook'un sevgilisi sizce kim olabilir onu %100 tanıyorsunuz. Hadi tahmin edin bakalım kimin ki tutacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Love... &Jenkook&
RandomBitirildi... Beni hiç mi sevmedin.... Kim Jennie & Jeon Jungkook (Kitap kapağı @blinkarmy344 ' e aittir💕)