"Jennie şu telefonu ver dedim zannettiğin gibi değil açıklayabilirim.""Nefret ediyorum senden. Ben ne iğrenç bir insanla evlenmişim. Keşke o binadan atladığım gün ölseydim keşke... Şimdi defol bir daha asla karşıma çıkma!"
"Görürüz jennie hanım 1 saat sonra kapıma köpek gibi geliceksin"
Gözlerim gittikçe kapanmaya başlıyordu. Ben ise mesajı atan kişinin numarasını ezberlemeye çalışıyordum. Ambulans ile beni hastaneye götürdüler. Sonrası yok.
Gözlerimi açtığımda oda da bir kadın vardı. Kimdi acaba?
"Vay vay vay yılan uyanmış mı?"
"Kimsin?"
"Senin o mükemmel kocanın sevgilisi sana!"
Diyince aklıma jungkook geldi. Birincisi ben ondan 10000 kat daha güzeldim. Ayrıca bunun oda da ne işi vardı ve kook neredeydi?
"Ne işin var burda?"
"Seni ziyarete geldim hemde şu yaeım kalan işi tamamlamaya."
"Yarım kalan iş?"
"Anlasana beyinsiz seni öldürmeye geldim. Bugün ölüceksin kim jennie!"
"Tabi canım öldür hadi ama dikkat et ilk önce ben seni öldürmeyeyim."
"Hıh bu halde mi?"
"Ne varmış halimde?"
"Aaa senin haberin yok mu?"
"Anlatsana ne oldu?"
"Sağ bacağın çatlamış kullanamazsın iyileşmesi de uzun sürer."
Ne. Bacağımı artık kullanamayacak mıydım?
Sana koltuğun üzerinden yastığı alıp üstüme doğru gelmeye başladı. Beni öldürse hiç birşey yapamazdım çünkü bacağımı kullanamıyordum.
"Yaklaşma!"
"Sana! yaklaşma dedim beyinsiz!"
İyice yaklaşmıştı etrafıma baktığımda tam sağ tarafımda sehbanın üzerinde duran bardağı elime aldım ve sana'nın kafasına vurdum. O sırada jimin geldi.
"Ne oluyor burda? Jennie iyi misin elin kanıyor. Bu kız kim?
Korkudan ağlamaya başladım. Katil mi olmuştum şimdi ben?
"J-jimin beni öldürmeye çalışdı bende kafasına bardağı attım."
Jimin sehbanın üzerinden peçete alıp kanayan eline bastırdı.
"Ş-şimdi b-ben katil mi oldum!"
O sırada jungkook içeri girdi ve beni jimini ve yerde kafası kanlar içinde olan sana'yı gördü.
"Hepsi senin yüzünden oldu. Ben sana demedim mi bir daha karşıma çıkma diye?"
"Jennie ben..."
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın!
Öptüm bye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Love... &Jenkook&
RandomBitirildi... Beni hiç mi sevmedin.... Kim Jennie & Jeon Jungkook (Kitap kapağı @blinkarmy344 ' e aittir💕)