🌙9🌙

616 61 159
                                    


Koşarak oradan uzaklaştım. Denizin oradaki banka oturdum.

Hani beni bırakma demişti. Hani beni çok seviyordu. Ne yapmaya çalışıyordu bu? Benimle daşga geçiryordu resmen.

Bundan sonra asla onu sevmeyeceğim. Hem ne oluyorsa telefonuna gelen mesaj yüzünden. Kesin o telefonda beni sevmesini engelleyen birşey var.

Jungkook'un telefonunu almalıyım. Eğer alırsam benden ne sakladığını da öğrenmiş olurum.

Acaba beni aldatıyor mu? Olabilir. Belki de ben o kadar da güzel bir kız değilim. Ama öyle olsaydı. Hafta da 3 çıkma teklifi gelmezdi.

Bu telefon işini bugün halledip içinde ne olduğuna bakmalıydım. Neden? Neden bana böyle davranıyorsun jungkook neden?

Arada çok tatlı bir insan oluyor ama telefona gelen mesajla bambaşka birisine dönüyor.

Akşam olmasını bekledim. Ama daha akşama çoook vardı. Bende jisoo'nun yanına gitmeye karar verdim. Evleri buraya uzaktı ama olsun.

Evlerinin önüne geldim. Zillerini çaldım. Kapıyı jimin açtı.

"Jennie ne oldu yoksa jungkook sana birşey mi yaptı?"

"Sakin ol birşey olmadı. Evde canım sıkıldı da vende jisoo napıyor diye size geldim. Yoksa jungkook ile harika bir ilişkimiz var."

Yaaa harika demi. Ne kadar da yalancıyım.

"Demek harika ilişki. Seni kim kaçırdı biliyor musun? O sevdiğin jungkook. Peki hatırlıyor musun kendini avm den atmıştın. Sen kendini attın jungkook seni hastanenin kapısına bıraktı ve gitti. Bu adam mı seni seviyor jen lütfen yalan söyleme."

Ağlamaya başladım. Tam o sırada arkamdan jungkook gelmiş ve jimin'in dediklerini duymuştu.

Sinirle jimin'e yumruk attı. Bir yandan da benle konuşuyordu. Artık onu sevmiyordum kesin.

"Yeter jungkook yapma artık."

"Sen benim karımsın anladın mı? Kıskanıyorum seni jen!"

"Ulan ne biçim adamsın sen madem karın neden onu üzüyorsun?"

Bunu duyunca durdu. Gözlerime baktı ve gitti. Neden ha neden?

Sırf  ponçikler için yb attım. Yarına yb var!

Okuyanlar oy verirse sevinirim.

Bu  arada kitap 16. Yb'de bitiyor!

Fake Love... &Jenkook& Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin