"Yine onun yanındaydın demi?""O kim?"
"Doktor Park Jimin!"
"Evet onun evindeydim."
"E anlat bakalım onun evinde ne işin vardı jennie?"
"Bana bağırma Jeon Jungkook."
"Babana herşeyi anlattım."
"Birincisi o adam benim babam değil. İkincisi ne anlattın?"
"Senin benimle evliyken başka adamlarla birlikte olduğunu."
"Yeter! Anladın mı yeter! Ben seni sevmeye çalıştım ama sen buna izin vermedin Jungkook. Her defasında beni kendinden daha fazla soğuttun. Senden nefret ediyorum. Ne halin varsa gör."
Sinirden ağlamaya başladım. Jungkook şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Sonra ise gülemeye başladı.
"Jsjjssjjsjs güldürme beni jen."
"Sen zaten hiçbir zaman beni anlamadın..."
Dedim ve montumu alıp evden çıktım. Nereye gidecektim? Ne yapacaktım?
En iyisi babamın yanına gitmekti. Bakalım ne diyecekti bana?
Babamın evinin zilini çaldım. Kapıyı yeri teyze açtı. Beni görünce sevindi. İçeri salona geçtim. Salonda o kadın babam ve seulgi (red velvetteki değil!) vardı.
"Baba bu tipsiz kim?"
"Tipsiz sensin mal."
"Benimle düzgün konuş ben senden zenginim cicim."
"Konuşmuyorum lan para göz. O adam benim öz babam canım."
"Kızlar bir sakin olun. Jennie sende şu kağıtları imzala."
"Ne kağıdı baba?"
"Sana yazlık evi ve 2 şirketi veriyorum."
"Tamam hemen imzalıyorum."
Kağıtları imzaladım seulgi bana sinirle bakıyordu. Babam o kadınla yanlız kalmamak için evlenmiş. O haberlerde yalanmış. Umarım öyledir.
Yazlık eve gidiyordum. Babamdan arabamı almıştım. Zaten yaz ayındaydık. Ama eşyalarım olmadığı için mecbur jungkook'un olduğu eve gitmeliydim.
O beni sevseydi bende onu severdim ama o böye davranınca ondan iyice soğumaya başladım.
Kapıyı çaldım ama kimse açmadı. Demek ki evde yoktu. Bende saksının içinden anahtarı alıp kapıyı açtım.
Hızlıca merdivenlerden çıkıp odaya girdim. Hemen eşyalarımı toplayıp evden çıktım. Valizimi bagaja koyup bagajı kapattım. Tam arabaya bineceğim zaman koluma iğne yapmaları ile bayıldım....
Kitabım beğeniliyor galiba!
Desteklerinizi bekliyorum poçiklerim💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Love... &Jenkook&
RandomBitirildi... Beni hiç mi sevmedin.... Kim Jennie & Jeon Jungkook (Kitap kapağı @blinkarmy344 ' e aittir💕)