1.Bölüm

1.4K 24 0
                                    

Selam canlarım benim adım Gece Kara mükemmel ötesi bi hayatım var ve hiç bi sorunum yok diyeceğimi  düşmediniz her halde sadece üç abim bi erkek kardeşimin olması bile yeterince sorun ve birde hayatımı ve evimizi daha yaşanabilir hale getiren ablam. Karışık bir hayatım var ama bu karmaşa hoşuma gidiyor. Kısaca kendimden bahsedeyim yani aslında kısaca bahsettim biraz daha ayrıntıya gireyim uff gene saçmaladım. Neyse ben Gece 17 yaşındayım lise 3 e gidiyorum sayısalım sözel ve ezber benim için işkence. En büyük abim Savaş Kara kendileri 25 yaşında olup dünyalar yakışıklısıdır  ve bizim okulda müdür çok şanslıyım biliyorum ama daha büyük bi şansım daha var oda 2. en büyük abim Burak Kara kendisi benim edebiyat öğretmenim evet daha bir az önce dedim sözelle aram yok diye ama kader işte napalım dedim ya çok şanslıyım.  Şimdi abi çok olunca say sayda bitmiyo en küçük abim Doruk Kara ve 18 yaşında lise son gene yakışıklı olduğumu belirtmeme gerek yok her halde . Sırada benim canım birtanecik ablam sırdaşım Duygu Kara inanamicaksınız ama Doruk abimle ikizler yani insan bi kalıyor bu kadar farklı insanların aynı anda aynı anneden doğmasına. Son olarakta benden tek küçük olan ama bana abilik taslamayı seven biricik kardeşim Selim Kara 16 yaşında ve 10. sınıfa gidiyor dışardan gören onu benim abim zannedebilir ama. He bu arada annem ve babam yurt dışında çalışıyorlar o yüzden onları çok göremiyorum ama bazı anlar dışında yokluklarına alıştım sanırım... 

  Sabah lanet bir alarm sesiyle uyandım ama bu işte bir tezatlık vardı BU GÜN PAZAR!!! Kim kurdu bu lanet soktuğum alarmı diye düşünürken acaba ben miyim diyede düşündüm belkide bendim bilmiyorum zaten uyanmıştım ne fark eder ki. Ölü gibi yataktan doğruldum ve banyoya gittim işlerimi hallettim. Aşağı televizyon izlemeye indim en büyük hobimdir evde kimse uyanmamışken nutella kaşıklıyıp çizgifilm izlemek ve şu an ki moral bozukluğuma bitek o iyi gelir sanırım dün sevgilimin beni aldattığını öğrendim de . Şu an böyle soğuk kanlı karşılamam bakmayın dün ona sayıp sövdüğüm için iyiyim ama ağlasam etrafı yıka döke on numara olacağım ama evde dört tane erkek var depresyona da giremiyoruz ki hemen sorgu sual. Birden bunları düşünürken de gözümden yaş düştüğünü fark ettim böyle onu çok sevdiğimden delice aşık olduğumdan değil sadece gururumdan sinirimden. Birden merdivenlerden Ablam indi beni öyle görünce hemen geldi yanıma hayatımdaki her şeyi bildiği gibi bunu da biliyordu geldi sarıldı valla şanslıydım böyle bi ablaya sahip olduğum içi ama şöyle bi sorun var ki ben duygusalkan biri bana sarılınca direk ağlarım hüngür hüngür ama ağlamak iyi gelmişti tabi tam ben ağlarken canım kardeşim Selim ve Doruk abim aşağı inmeseydi daha müko olurdu. Onlar inice bi mal gibi kaldım hemen sildim gözlerimi ama görmüşlerdi yanıma geldiler sorgu sual dediği gibi. Canım ablam sağolsun kurtardı ben Duygu: Özel bi şey size anlatmicaz Doruk: Sizin ne özeliniz var bizden sakladığınız saçmalama Duygu.  Duygu: Özel diyoruz Doruk zorlama kızkıza konuştuk bitti. Kızkıza kısmını bastırarak söylemişti ablam bilerek 1.numaralı kaçış yolu Selim bile anlamış olsa bile Doruk abim hala maldı Doruk:Ne kızkızası Duygu aynı evde yaşıyoruz sanki bilmiyoruz alamıyoruz özel şeylerinizi ama bu farklı biliyorum ben. Valla helal olsun Doruk abime dediği şey bi tık utandırmış olsa da anlamıştı başka bi şey olduğunu bi dakika ya anlamaması işime gelir benim. Hemen kahramanım selime bi bakış attım ve beni kurtar demeye çalıştım ona. Bana imalı bi bakış gönderip Selim: Abi işte zorlama yani boşver. Hem hadi abla siz kahvaltı hazırlayın abimler uyanır. Aslan kardeşim yine toparladı bizde hemen ablamla mutfağa kaçtık. Bu son güzel pazar günüydü malesef yarın okul başlıyordu. Hemen bir kahvaltı hazırladık ve ailecek yedik annem ve babam olmadan tabikide ikiside bizi hep arar sorardı ama çok az gelebiliyorlar buraya. 

Kahvaltıdan sonra evden hiç çıkmak istemedim ve hemen bff lerim olan Eylül ve Su'yu aradım Su kardeşine bakması gerektiğini söyleyince bende kardeşiyle gelmesini söyledim Su'yun kardeşi Aras'la Selim çok iyi anlaşıyorlar bu arada Aras 5 yaşında Selimle denk işte aşağı yukarı hehehe

Kapı çalınca hemen koştum ve tabi ki düştüm. Onurum ve gururumla mükemmel bir kalkış yapıp koşmaya devam ettim sonunda zafer çığlıklarıyla kapıya ulaştım tüm ev bana bakıyordu. Kapıyı açtım Eylül ve Su'yu es geçip arasa sarıldım beni de çok severdi ama favorisi hep Selimdi. Aras içeri geçinse Su ve Eylülü odama çıkarttım ablama da sordum ama keyfinin olmadığını uyuyacağını söyledi var bu işte bi şey ama çıkar kokusu yakında.

İçeri geçti ve hemen favori dizimizi açtık Kayıp Evren Çocukları. Açar açmaz gözüm Felix'e kaydı Allahım bi kulunu bu kadar tipsiz ama bu kadar tatlı nasıl yaratıyorsun iticisin ama seviyorum seni Felix. Su ve Eylül bu halime alışmıştı ve tepki bile vermiyorlardı. Bi süre daha izledik dedikodu falan derken akşam oldu ve onlar gittiler. 

Bende uyumak için yatağa girmiştim ki bir gök gürültüsü ve kesilen elektrik dedim sıçtık. Ufak bir çığlıkla Savaş abimi bağıra bağıra çağırdım karanlıktan çok korkuyordum ve korkunca direk gözlerim doluyordu. Savaş abim ve Burak abim beraber gelmişti odama bağırdığımı duyunca. İkisinin olması bana güven veriyordu Savaş Abim hemen yanıma oturdu Savaş: Abicim, korkma güzelim bak buradayız yanındayız. Yanındayız, ne güzel laf ya sevdiğim insanların bana diyebileceği en güzel kelime sanırım hemen huzur doluyorum. Savaş abim gözlerimi sildi hemen bu günde ne çok ağlamıştım ya her kardeşimin yanında bi posta ağladım ama neyse bu günde böyle oldu galiba Doruk abim haklıydı cidden regl günüm geliyor. 

Burak abim de beni öptü ve gitti bize de Savaş abimle benim odamda uyuduk. Acaba yarın nasıl bir gün olucak.



YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN CANLARIM SİZE AŞIĞIM BAYYY

Kalabalık AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin